Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Toyota C-HR dostala tovární tuning, s tímto paketem může rovnou na Dakar
13.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský crossover dorazil na domácí autosalon se zakázkovými nárazníky, bočními prahy či litými koly. O prodeji paketů ale zatím nepadlo ani slovo.
Zatímco v září v Paříži se zdálo, že autosalonům již odzvonilo, v druhém lednovém týdnu je tomu přesně naopak. Otevřely se brány nejen detroitské show, ale také veletrhu Autosport International v britském Birminghamu. Aby toho navíc nebylo málo, dnešním dnem začíná rovněž autosalon v Tokiu. Ten je zaměřen zejména na sportovní příslušenství, proto tu najdeme i stánek divize Toyota Racing Department.
Oddělení japonské značky známé pod zkratkou TRD přivezlo do Tokia dva extrémně vyhlížející exempláře crossoveru C-HR. Jeden je pojmenován Aggressive Style, druhý Extreme Style. První z nich dostal sportovní bodykit zahrnující odlišný čelní nárazník se splittrem, rozšířené boční prahy, zadní difuzor, střešní spoiler, černě lakovaná litá kola, grafické polepy a LEDky.
Druhá varianta zachází ještě dále, přímo z výstaviště by mohla vyrazit na dakarskou rallye. Stejně jako předchozí provedení dostala odlišné nárazníky a boční prahy, k tomu navíc stříbrně lakované ochranné kryty podvozku vpředu a vzadu či černé plastové lemy ve spodku karoserie. Standardem je také sada 16palcových litých kol doplněné červenými zástěrkami.
Modifikován byl také interiér, kde se počítá s odlišným potahem sportovních sedadel. Dále Toyota sáhla po adaptivním podvozku, kontrole tlaku v pneumatikách či ochraně klik. Dorazil i systém Start/stop, bez toho bychom se ale obešli. Otázkou je samozřejmě dostupnost obou variant, momentálně však značka nic o sériové výrobě nezmiňuje.
Toyota C-HR dorazila do Tokia s paketem Aggressive Style...
...či Extreme Style. Ten byl přitom přímo zrozen pro dakarskou rallye
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejčtenější články
- Šéf Fordu už půl roku jezdí čínským autem a říká, že je fantastické. „Nechci se ho vzdát,” praví
24.10.2024 - Audi potichu zbavilo dieselovou S6 falešných výfuků ještě před jejím skonem, náhrada je snad ještě horší
24.10.2024 - Marketingový šéf VW a autor sloganu Das Auto to asi přehnal s propagací Phaetonu, vyhostili ho z Číny po testu na drogy
24.10.2024 - Britové srovnali dvě vrcholná sportovní Audi sázející na úplně jiné koncepce. Vyhrál papírový outsider ze staré školy
24.10.2024 - Přímo Aston Martin prodává čtyři ze svých nejúžasnějších moderních aut, z jejich ceny se vám protočí panenky
24.10.2024
Živá témata na fóru
- Mercedes - auto pro masy 11.24. 08:24 - Brus
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.24. 00:25 - petr_riha
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 22:32 - mattonecz
- Toyota obecně 11.23. 14:33 - M.Z.
- Onboard videa 11.23. 11:48 - řidičBOB
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis