Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Toyota Auris zůstane i v druhé generaci pro Evropu Aurisem. Koncept se ukáže v Paříži
31.5.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Čerstvě uniknuvší materiály Toyoty ukazující novou generaci kompaktního Aurisu pro japonský trh oživily diskuzi o jeho budoucím jméně pro Evropu. I zde zůstane vše při novém.
Při starém by totiž znamenalo, že vůz se bude jmenovat znovu Corolla jako mnoho dekád předtím. Pod tímto označením se u nás nyní prodává jen kompaktní sedan, hatchback od roku 2007 nese jméno Auris. A zůstane tomu tak i nadále.
Pro německý Automobilwoche to potvrdila mluvčí evropského zastoupení automobilky s tím, že Toyota je spokojena s tím, jaké povědomí o tomto modelu nyní Evropané mají a nehodlá tak na svém relativně novém přístupu k věci nic měnit. Nebylo přitom samozřejmé, že Auris zůstane Aurisem, spekulovalo se o opaku - Corolla je slavné jméno, značí nejprodávanější auto všech dob a vůz, kterému dnes říkáme od A, se na jiných trzích (třeba v Austrálii) prodává právě jako Corolla.
Tyto spekulace se objevily v souvislosti se stále čerstvým únikem fotek Aurisu 2013 pro japonský trh. Tím, že Toyota předem potvrdila i jméno téhož vozu pro Evropu, v podstatě odstranila jakýkoli moment překvapení - nedá se totiž předpokládat, že by Auris pro Evropu vypadal zásadně jinak než pro Japonsko.
Otázkou tedy zůstává jen to, kdy se propracuje i k nám. Nejnovější, zatím nepotvrzenou informací kolegů z Autonews je, že Japonci nový Auris představí nejprve jako koncept na zářijovém autosalonu v Paříži a sériovou verzi odhalí krátce před začátkem jejích prodejů příští rok v Ženevě. Inu, uvidíme.
K uniklým fotkám japonského Aurisu můžeme nyní přidat i jeho jméno pro Evropu. Bude to také Auris.
Současný Auris po faceliftu z roku 2010
Současná Toyota Corolla pro Evropu, už jen jako sedan
Zdroj: Automobilwoche, Foto: Noticias Automotivas
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva