Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Tesla Model S nabízí ještě lepší akceleraci. „Ne, chci maminku,” lze ji odmítnout
12.1.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Tak trochu potají je v Model S P100D režim Ludicrous Plus. Oproti tomu dosavadnímu je ale akcelerace lepší jen nepatrně.
Tesla Model S napřed nabídla „šílený” mód zrychlení a pak přešla rovnou na „absurdní”, Ludicrous, což he slovo, které lze přeložit také jako „směšný”. S ním verze P100D zvládne zrychlit na 60 mph (97 km/h) za 2,5 sekundy a kdo měl za to, že na téhle hodnotě tento 2,1 tuny těžký elektromobil musí skončit, neměl pravdu. Přichází mód „Ludicrous Plus”, tedy něco ještě absurdnějšího.
Elon Musk v posledních týdnech tweetoval o vylepšení dynamiky Modelů S a X P100D, nejsilnějších a nejrychlejších prodávaných verzí. Dnes o něm máme více zpráv díky videu amerického kanálu DragTimes, v jehož Modelu S P100D je mód Ludicrous plus už dostupný.
Pozoruhodný je způsob, jakým se tento režim zapíná, není nikde v běžné nabídce - musíte pět vteřin podržet tlačítko režimu Ludicrous, načež se ukáže něco, co připomíná starý spořič obrazovky počítače a dialogové okno, jestli chcete "posunout hranice". To nejlepší přichází v tlačítkách - Na výběr máte „Ne, chci maminku” anebo „Ano, pojď do mě”. A není to jediná zajímavá informace - okno varuje také před zkrácením životnosti motoru, převodovky a akumulátoru.
Všimněte si také tabulky na levé straně displeje, na které je vidět maximální hodnota výkonu. 573,1 kW odpovídá 779,4 koně, podle videa to je o nějakých 20 kW (27 koní) víc než v minulosti, čemuž by mohlo odpovídat i zlepšení zrychlení. Musk dříve hovořil o zlepšení zrychlení na 60 mph na 2,4 vteřiny, naměřený výsledek byl 2,46 s - to je jen o 0,04 sekundy lepší čas, ale ve vyšších rychlostech to bude zřejmě více. Test byl proveden na suché silnici, pak se ale rozpršelo, takže měření času na čtvrtmíli zatím není k dispozici. Alespoň máme na co se těšit...







Režim Ludicrous Plus znamená zlepšení zrychlení. Jeho zapnutí stojí za to samo o sobě
Zdroj: DragTimes na YouTube
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Lada Niva Travel dostane masku chladiče ve stylu Audi. Je to jedna z řady dalších novinek, které ji stihnou
před 4 hodinamiPodívejte se, co musí vydržet nový supersport, aby ho pustili na silnice. Auto v rámci vývoje doslova utýrají
včeraÚplně poslední VW Golf GTI s manuální převodovkou se smutně v tichosti prodal u dealera v zapadákově
3.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šéf Trackhouse Marks: „To je důvod, proč jsme přivedli Oguru“ 11:51
- Cremona: Test WorldWCR 2. den včera 18:01
- Test MV Agusta Enduro Veloce: italské dobrodružství včera 08:00
- Cremona: Test WorldWCR 1. den 3.4.2025
- Testy EWC před Le Mans 3.4.2025
Nejčtenější články
Nadšenec si vlastníma rukama staví skrytou podzemní garáž pod svým domem, naráží na pozoruhodné problémy
5.3.2025Výrobce náklaďáků říká, že toto je poslední nový diesel, který kdy vyrobí. Tomu se říká ztráta smyslu pro realitu
5.3.2025Detaily plánů EU na „nápravu” automobilového průmyslu jsou směšné, odtržení od reality nemůže už být větší
6.3.2025Obří, zdánlivě nepotopitelnou výletní loď na moři silně vychýlil pouhý vítr. Podívejte se, co se dělo na palubě
6.3.2025Tohle auto musí být pro Volkswagen konečně hit. Pokud neuspěje s ním, už nemá z čeho brát
6.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva