Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
TechArt GTStreet RS: nejdrsnější 911 997 na anabolických steroidech
20.9.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Než se celá tuningová horda vrhne na novou devětsetjedenáctku 991, několik firem jistě vymáčkne pár koní i z dosluhující 997. Jako třeba TechArt v případě její nejdrsnější verze GT2 RS.
Tato firma z německého Leonbergu ještě jednou zaparkovala ve své dílně Porsche 911 GT2 RS, trochu si pohráli s nastavením a výsledek právě prezentují na IAA ve Frankfurtu. Jejich kreatura nazvaná GTStreet RS dostala upravenou řídicí jednotku v rámci balíčku Power Kit CK 097/T2.2. Za tímto označením se ukrývá vyladěný plochý šestiválec o objemu 3,6 l, jehož původní výkon 620 koní vzrostl o rovných 100 koní. Dřívější maximální točivý moment 700 Nm se zase zvýšil na rovných devět set newtonmetrů. TechArt říká, že je to ten nejsilnější stroj, který kdy opustil jejich firmu.
GTStreet RS zrychluje z nuly na sto 3,3 sekundy a to je o dvě desetiny lepší čas než výchozí auto. Dvousetkilometrovou hranici pokoří za 9,5 vteřiny, což je zlepšení o 0,3 sekundy. Posunula se též nejvyšší rychlost - z předchozích 330 na 352 km/h. Aby úpravami nijak neutrpěla stabilita, v TechArtu namontovali na přední nárazník karbonové „lízátko” a boční křidélka vyrobená z polyuretanu. Na zádi se pak objevilo velké křídlo z uhlíkových kompozitů a ze stejného materiálu byl vyroben také difuzor zadního nárazníku.
Pokud se vám zdá, že nízký čumák GT2 RS je teď minimálně ve městě na retardérech nepoužitelný, máte v zásadě pravdu. A uvědomuje si to též TechArt, takže vám za příplatek prodá hydraulický systém Noselift, který vám o 10 mm přizvedne příď pouhým zmáčknutím tlačítka na stropní konzole. Abyste náhodou na to nezapomněli a nejezdili jako s prasklými zadními pružinami, elektronika indikuje pomocný režim podvozku na přístrojovém panelu.
TechArt k tomuto vozu dále nabízí nová, kovaná 20palcová kola Formula Race s centrální maticí a šířkou 8,5 palce vředu a 12 palců vzadu. Zůstanou-li vám ještě nějaké další prostředky, můžete si do kabiny objednat jiné kožené čalounění, spoustu Alcantary, pravého semiše, hliníkové pedály nebo karbonu co oči ráčí. Jestli je to ale vkusné, je pouze na vás.
Tip: Projděte si také další novinky letošního frankfurtského autosalonu.


TechArt tvrdí, že nic silnějšího než toto dosud nepostavili
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 3 hodinamiFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
Jedno z aut snů obyčejných Čechů z 90. let jde pořád koupit zánovní po 1. majiteli, v podstatě za babku
před 56 minutamiDalší velká evropská automobilová fabrika náhle končí, po 80 letech. Podle firmy je „nekonkurenceschopná”, nejmíň 500 lidí dostane padáka
před 2 hodinamiMini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 3 hodinamiČíňané jdou úplně opačným směrem než Evropané, ukázali další novinku s unikátním osmiválcem vlastní výroby
před 4 hodinamiEU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včera
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB