Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Takhle vypadá nový VW Polo v úplném základu. Podívejte se, co má místo rádia
12.10.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Základní specifikace některých aut nabízí někdy až komická řešení toho, že ve výbavě nemají naprosto obyčejné prvky. Nový VW Polo není výjimkou.
Novou generaci Volkswagenu Polo jsme si mohli představit již v polovině června. Není proto překvapivé, že německý hatchback již má i české ceny, které startují na sumě 292 900 Kč. Za tuto sumu lze pořídit pětidvířko (třídveřová karoserie protentokrát již vůbec není k mání) osazené litrovým tříválcem se 75 koňmi a výbavou Trendline. Krom benzinové jednotky tak můžete očekávat 14palcová ocelová kola či rádio Composition Colour. Úplný základ to ale není.
VW se v České republice prezentuje jako „lepší” značka, ve své domovině je ale stále volkswagenem v pravém slova smyslu. Nové Polo Trendline tam tak trochu naplňuje pojem slova „holobyt“. Onen audio systém zahrnující také 6,5palcový displej, čtyři reproduktory a slot na SD kartu totiž u našich sousedů u zakladního provedení nenajdete, a to přesto, že základní cena je v přepočtu poněkud vyšší, neboť startuje na částce 12 975 Eur (cca 336 tisíc korun).
Nejde však o jediný rozdíl, další najdeme v absenci klimatizace u vozu nabízeného v Německu, zatímco ten „český“ se tímto doplňkem pochlubit může. U našich sousedů je pak sice možné počítat s větším množstvím bezpečnostních či asistenčních systémů, takový start/stop či autonomní brzdy jako prvek technologie Front Assist jsou pak ve standardní výbavě vozu na obou trzích.
Bizarní ovšem je, čím Polo „kryje”, že rádio ani nic na ten způsob nemá. Palubní deska je totiž koncipována tak, že v ní žádný palubní systém nemůže jen nebýt, a tak je prostor jemu vyhrazený prostě zaslepen kusem plastu. Moc vzhledně to vážně nevypadá, je to snad ještě horší než náhrada vyjížděcího MMI u Audi. Nějaká specifikace holt pro „cenu od” posloužit musí...










Takhle vypadá úplně základní VW Polo prodávaný třeba v Německu. Na první pohled mezi ním...
...a českým základem není rozdíl. Při bližším zkoumání však zjistíte, že u našich sousedů vůz nemá audio systém nebo klimatizaci a zejména chybějící cokoli uprostřed palubní desky působí velmi bizarně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 5 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Mazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
před 3 hodinamiDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před 4 hodinamiŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 6 hodinamiNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
před 7 hodinamiTroufnete si? Nejlevnější moderní Lamborghini v prodeji stojí míň než dražší Škody, a to ani moc nejezdilo
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva