Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Takhle by vypadala Audi, kdyby přišla o masku single-frame
15.9.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Audi a maska single-frame jsou nerozlučně spojeny, podle ní poznáte Audi dříve než podle čtyř kruhů. Jak by ale vypadala bez něj?
Dominantním prvkem designu přídě Audi je tzv. single-frame grille, tedy maska chladiče, která je v jednom rámci od kapoty po lízátko předního nárazníku. Audi tenhle design používá už léta a postupně ho vyvíjí. A v současnosti to je věc, podle které poznáte Audi dříve, než si všimnete čtyř kruhů, zamračených světel nebo čehokoliv dalšího, podle čeho lze dnes Audi poznat.
Tento prvek se pochopitelně stará o značnou designovou unifikaci a Theophila China napadlo, jak by moderní vozy Audi vypadala, kdyby měla klasicky oddělenou masku chladiče od otvorů v nárazníku. A pustil se do práce. Výsledkem je patnáct obrázků různých modelů Audi od nejmenšího A1 až po novou Q7. Každý model vypadá po změně designu trochu jinak, člověk by dokonce řekl, že nepatří ke stejné značce a tím i trochu vysvětluje, proč ji v Ingolstadtu používají.
Nutno také dodat, že tahle úprava sluší některým modelům více než jiným. Q3 a A5 vypadají dost zvláštně, zejména A5 trochu připomíná první generaci A3. Model Q5 by si takhle nikdo nekoupil. Naopak třeba A7, A1 a zejména TT tahle úprava relativně sluší, ale u TT by se člověk musel dobře podívat, aby poznal Audi. Teď může připomínat třeba nový Mustang nebo vlastně skoro cokoli. Ostatně o nespecifičnosti designu nových aut byla řeč nedávno...















Každé Audi vypadá trochu jinak, když jim seberete masku chladiče zvanou single-frame
Zdroj: Theophilus Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
VW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před hodinou„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 3 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva