Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Suzuki Baleno 2016 odhaleno na nových fotkách, bude to hybrid
31.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský hatchback je vizuálně věrný konceptu iK-2. Pod kapotou pak spojí litrový tříválec s novým hybridním systémem SHVS.
O japonské automobilce s velkým „S“ ve znaku jsme dnes již hovořili v souvislosti s arbitrážním řízením ve věci zkrachovalé spolupráce s Volkswagenem. Soud po několika letech konečně vynesl verdikt, který bychom nejde nazvat jinak než šalamounským. To jsme ovšem již rozebrali v samostatném článku, nyní se tak budeme věnovat mnohem větší měrou dalším novinkám značky.
Na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu Suzuki odhalí nový hatchback Baleno, který vzešel ze ženevského konceptu iK-2. Dosud jsme přitom měli k dispozici pouze jediný snímek sériové verze, který naznačoval, že oproti původní studii se měnily pouze detaily. To nyní potvrzují dvě další fotky, které vůz odhalují zepředu. Odlišnosti se totiž soustředí víceméně jen na světlomety.
Zatmavený čelní sloupek, jenž vytváří dojem plovoucí střechy, ovšem zůstává, stejně jako vykrojení pod předním bočním oknem. Nárazník se dočkal lehčího zjemnění a menší jsou také litá kola. Tím ale Suzuki transformaci na produkční model ukončilo, zachovány tak nejspíše budou i rozměry konceptu, jež počítají s délkou 4 023 milimetrů a rozvorem 2 520 mm, který slibuje nemalý prostor uvnitř.
Na detaily interiéru si ovšem budeme muset ještě chvíli počkat, stejně jako na fakta spojená s pohonnou jednotkou. Suzuki pouze zmínilo, že přední kola bude roztáčet litrový tříválec Boosterjet s přímým vstřikováním a turbodmychadlem, jemuž bude asistovat systém SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) zahrnující startér fungující i jako generátor. Půjde tedy zřejmě o jeden z prostších hybridních systémů, na detaily si ale ještě musíme počkat.
Ke všemu výše zmíněnému můžeme přihodit ještě odlehčenou konstrukci, díky čemuž máme počítat s nízkou spotřebou i jistým dynamickým potenciálem. Konkrétní data ale zřejmě zazní až v hesenské metropoli nebo ještě později. Do celoevropského prodeje totiž nové Baleno zamíří až na jaře příštího roku.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2015.



Produkční Suzuki Baleno se od ženevského konceptu iK-2 skutečně liší pouze v detailech
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Brusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včeraTohle je motor W10, který VW kvůli testům nacpal do BMW M5. Auto koupil Slovák, teď na brzdě ukázal, co umí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva