Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
SsangYong SIV-1 odhalen, pod kapotou má motor 1,6 GDI Turbo s 205 koňmi
5.3.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ živé foto) Korejská značka zabalila do pohledného designu zajímavou pohonnou jednotku. SIV-1 by jednou mohl být i s turbodieselem.
Pokud chcete na ženevském autosalonu spatřit krásku a netvora, stačí obrátit pohled ke stánku korejské automobilky SsangYong. Ta totiž na straně jedné představuje novou generaci až jedenáctimístného modelu Rodius, který se pohledným designem může pochlubit jen sotva. Stranu druhou však okupuje koncept SIV-1, za který byste se nemuseli stydět ani ve vyšší společnosti. Značka však aktuálně prohlašuje, že do výroby má tato novinka ještě daleko, přičemž měnit se prý budou nejen technické aspekty, ale také vzhled. My přitom jen doufáme, že se nakonec nedočkáme netvora číslo dvě.
Důvodů, proč by se měl SsangYong SIV-1 dostat na silnice, je přitom celá řada. Tím nejzajímavějším je benzinový motor 1,6 GDI Turbo, jehož 205 koní slibuje zajímavé svezení. Tato pohonná jednotka by přitom měla být spřažena s šestistupňovým manuálem nebo dvouspojkovým automatem, se stejnými převodovkami je pak možné spojit i turbodiesel 1,6 TwinTurbo o výkonu 150 koní a 360 Nm točivého momentu.
O jízdních parametrech či spotřebě se Korejci prozatím nezmiňují, dle tiskového prohlášení bychom ovšem oba dva motory mohli velmi brzy spatřit v některém z dalších produkčních modelů značky. Stejně jako novou aplikaci audio systému, která je schopná spárování s jakýmkoliv typem mobilního telefonu. Jednoho z těch modernějších, samozřejmě.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo ze Ženevy.











Zatím stále koncept SIV-1 na ženevském autosalonu
S konceptem SIV-1 automobilka SsangYong dokazuje, že pohledný design jí není cizí. Od produkční verze je však crossover na hony vzdálen
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
včeraStartování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nejčtenější články
Prodeje Fiatu se propadají stále víc, přesto je u Stellantisu jedničkou. Bank rozbíjí jen s levným spalovacím autem
23.1.2025Evropští dodavatelé automobilek propustí dalších 54 tisíc lidí. Čistý minus za pár let se blíží 100 tisícům, varuje asociace
23.1.2025Nová levná Lada dostala ostrou verzi, se svými 173 koňmi bude cupovat okruhy typické pro Rusko
23.1.2025VW už nedokáže oslovovat ani loajální správce firemních flotil. Loni doma masivně ztrácel, konkurence rostla
23.1.2025Nové řešení turba může pomoci spalovacím motorům k záchraně, řeší hlavní problémy spojené s bezemisním palivem
23.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva