Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
SsangYong SIV-1: nové SUV bude fešák, vypadá trochu jako Kia (první obrázky)
8.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nový Rodius nebude jediným zástupcem Korejců v Ženevě. Na stánku jej doplní koncept SIV-1, který by mohl být prvním opravdu hezkým autem značky.
Korejská automobilka SsangYong, aktuálně ovládaná indickou společností Mahindra, v posledních měsících žila hlavně druhou generací modelu Rodius. Ta se sice vizuálně tak úplně nepovedla, uvnitř však rozhodně má co nabídnout, i když zatím není jistotou, zda verze s až 11 sedadly na palubě dorazí také na Starý kontinent. Právě tuto i případné další nejasnosti by ovšem značka měla osvětlit na autosalonu v Ženevě, kde se nový Rodius ukáže ve své výstavní evropské premiéře.
Na stánku SsangYongu jej pak doprovodí nový koncept SIV-1, jehož design v mnohém připomíná stylizaci Petera Schreyera, aktuálního šéfa designu další korejské automobilky Kia. Ve své podstatě jde o loňskou studi XIV-2, která byla dotažena do produkčnější reality, což znamená i přítomnost pevné střechy. Výroba terénního kabrioletu by přece jen na SsangYong byla až moc odvážná. I tak se ovšem na novinku dá dívat se zalíbením v oku.
Po stránce rozměrové se pak koncept SIV-1 řadí nad současný SsangYong Korando. S délkou 4 500 mm, šířkou 1 880 mm a rozvorem 2 700 mm jej ovšem o mnoho nepřesahuje, v rámci výšky pak nabízí dokonce jen 1 640 mm vůči 1 675 mm modelu Korando. Další informace o konceptu ovšem SsangYong tají, na pohled do interiéru a pod kapotu si tak zřejmě budeme muset počkat až do Ženevy. Dá se přitom předpokládat, že ke stánku značky právě díky konceptu SIV-1 zamíří spousta lidí vůbec poprvé.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013.


Koncept SsangYong SIV-1 je zřejmě vůbec prvním modelem automobilky, na který se dá dívat se zalíbením v oku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včeraU Volva už nemyslí hlavou. Stáhli bizarní reklamu vytvořenou AI z toho nejabsurdnějšího důvodu: Kvůli emisím CO2
12.3.2025Až bude VW opravdu zoufalý a ztratí zbytky sebevědomí, přijde s tímhle: Modelem ID.1 „oholeným” až na kost
11.3.2025
Nejnovější články
Němci najeli 100 tisíc km s moderním Opelem a rozebrali ho na díly. Problémy ale našli spíš předtím než potom
včeraNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včeraElektrická party zdarma v Rakousku končí. Elektromobily budou podléhat silniční dani, majitelé zaplatí až desítky tisíc ročně
včeraVW přiznává, že svůj „levný” elektrický model nedokáže prodávat se ziskem, ztráty zmírní čínskými díly a portugalskou výrobou
včeraNa nová kola slavného úpravce se radši nedívejte moc dlouho, mohli byste se pozvracet
včera
Živá témata na fóru
- Výběr autopojištění 03.14. 04:50 - Vojta1988
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 00:16 - petr_riha
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.13. 09:47 - koffee
- Lampárna (stěžovatelna) 03.12. 20:12 - M.Z.
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 03.12. 11:28 - řidičBOB
- Hon na piráty 03.12. 11:27 - řidičBOB