Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
SsangYong Rodius 2013 dostal benzinový šestiválec, u nás k mání nebude
3.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pokud chcete 220 benzinových koní spřáhnout s až 11 sedadly, musíte do Ruska. Tamtéž je navíc k mání i slabší turbodiesel.
O korejské automobilce jsme dnes již hovořili v souvislosti s hybridní verzí modelu Korando, ta má ale na rozdíl od takového SsangYongu Rodius do výroby ještě daleko. Až jedenáctimístné MLV (něco mezi MPV a autobusem) přitom právě vstupuje na ruský trh, kde se bude prezentovat nejen dvoulitrovým turbodieselem, ale také 3,2litrovou benzinovou pohonnou jednotkou V6. Její výkon 220 koní by přitom vozu známému v Rusku pod názvem Stavic měl stačit k nejvyšší rychlosti 191 km/h, zatímco se sprint z klidu na stovku odehraje za 10,1 sekundy.
To sice nejsou parametry, za které by se SsangYong mohl stydět i na západních trzích, o spotřebě tak ale hovořit nelze. I díky zastaralé pětistupňové automatické převodovce a pohonu všech kol totiž papírová žíznivost činí 19 l/100 km ve městě a 11,6 l/100 km mimo zástavbu. Průměrně se pak 2 071 kilogramů vážící MLV má pohybovat za 14,3 l/100 km.
Cena tohoto modelu ve výbavě Luxe vychází na 1 679 000 rublů, tedy zhruba milion českých korun. O trochu levnější je pak zmíněný turbodiesel, který na rozdíl od zbytku Evropy nabízí jen 149 koní místo 155. Mimo to pak vyhovuje jen emisním normám Euro IV namísto pětky, cena tak v jeho případě činí jen 1 029 000 rublů (623 000 Kč). Ani s jednou z těchto verzí u nás ale počítat nemůžeme.











SsangYong Rodius se v Rusku prodává jako Stavic. A to s turbodieselem i benzinovým šestiválcem
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Lada Niva Travel dostane masku chladiče ve stylu Audi. Je to jedna z řady dalších novinek, které ji stihnou
před 4 hodinamiPodívejte se, co musí vydržet nový supersport, aby ho pustili na silnice. Auto v rámci vývoje doslova utýrají
včeraÚplně poslední VW Golf GTI s manuální převodovkou se smutně v tichosti prodal u dealera v zapadákově
3.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Cremona: Test WorldWCR 2. den včera 18:01
- Test MV Agusta Enduro Veloce: italské dobrodružství včera 08:00
- Cremona: Test WorldWCR 1. den 3.4.2025
- Testy EWC před Le Mans 3.4.2025
- Augusto Fernandez nahradí Oliveiru také při GP Kataru 2.4.2025
Nejnovější články
Je vymalováno, britský Opel vyrobil poslední auto a zavřel továrnu. Místní pláčou, fungovala 120 let
před hodinouK mání je spása českých staromilců, úplně poslední Škoda Octavia s motorem bez turba se dá koupit nejetá
před 2 hodinamiLada Niva Travel dostane masku chladiče ve stylu Audi. Je to jedna z řady dalších novinek, které ji stihnou
před 4 hodinamiKie došla kuráž, po tristním přijetí nejošklivějšího auta posledních let zoufale říká: Tak si s tím aspoň sjeďte, než nás pošlete do háje
před 5 hodinamiPorsche je na tom tak zle, že může prodat zbytek Bugatti prťavému Rimacu, i když dřív chtělo udělat pravý opak
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva