Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
SsangYong LIV-1: budoucí Rexton je více hotový, než se zdálo (videa)
7.4.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Koncept jménem LIV-1 byl jednou z významných novinek letošního autosalonu v Soulu. Zdál se být pouhým nápadem, je to ale téměř hotové auto.
Vyznat se v konceptech SsangYongu s písmeny IV v názvu není vůbec snadné. Však jen za poslední měsíc ukázal dva takové - v Ženevě SIV-1, v Soulu pak LIV-1. A to raději nebudeme mluvit o těch, které jim předcházely, ani takový e-XIV více jasu do obrazu budoucích záměrů korejské automobilky nevnese.
My se dnes ale budeme držet jen toho posledního, které automobilka nejprve avizovala pomocí pár zastřených obrázků, později uvolnila několik výmluvnějších snímků, které se zdály být vytvořené na počítači. I proto jsme si mysleli, že LIV-1 je prostě výstřel, pokus o získání reakce zákazníků na jeden z možných budoucích designů modelu Rexton, realita je ale trochu jiná.
Pravda, najevo vyšla už před pár dny v samotném Soulu, snad nám ale odpustíte, že jsme na tomto místě nebyli přítomni. Až z videí přímo z autosalonu, která se v posledních dnech začala objevovat na YouTube, je totiž zřejmé, co je LIV-1 zač - je to prakticky hotové auto, ve kterém funguje všechno, na co si vzpomenete.
Pravda, některá řešení jsou trochu futuristická, ale po záměně vybraných drobnějších prvků za konvenčnější by se tohle auto mohlo klidně vyrábět. Nejvýmluvnější je v tomto směru první video, v jehož úvodu musíte přestát prohlídku modelu Summit, hned poté vám ale LIV-1 představí do detailu. Překvapivý je zejména zcela funkční interiéru i s variabilní přístrojovou deskou - tohle by SsangYong jistě nevyvíjel jen tak.
Další dvě přiložená videa prozradí ještě více, zřejmé je z nich ale jen jedno - nový Rexton bude brzy a designově nebude mít od LIV-1 daleko. A to je po všemožných hrůzách s písmeny SS ve znaku dobrá zpráva.
Videa s reálným LIV-1 ukazují, jak moc je propracovaný
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
před hodinou - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před 2 hodinami - Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
včera - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva