Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Rapid pro Indii dostane facelift, bude vypadat, jako „ta naše”
25.1.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Rapid si v Indii nevede špatně, vedle mnoha novinek značky ale vypadá jako chudý příbuzný. Letošní facelift tomu má učinit přítrž.
Patrně si ještě vzpomenete na to, že sága novodobých Rapidů od škodovky začala před pár lety v Indii. Od té doby ustoupila tamní verze modelu tohoto jména do ústraní, neboť se od místních Rapidů, ať už v provedení liftback nebo verzi Spacback, vizuálně i technicky liší. Přesto by bylo nemístné pustit tento specifický produkt české automobilky ze zřetele, a tak se po pár letech zase jednou krátce podíváme na jeho hlavně budoucí osud.
Nic zatím není oficiální, indičtí kolegové ze Zigwheels ale hlásí, že Rapidu právě kvůli jeho značně konzervativnímu vzhledu přestává v Indii po boku nové Octavie, faceliftovaného Superbu a inovovaného Yeti přestává růst pšenka. V první fázi tak automobilka podpoří prodeje edicí Ultima, která nabídne více muziky za stejné peníze, později v letošním roce ale přijde s kompletním faceliftem, který vozu po necelých čtyřech letech v prodeji dopřeje svěžejší tvář.
Auto má zůstat mechanicky totožné, zejména příď se ale má dočkat značného osvěžení, které vůz přiblíží vzezření evropského Rapidu. Významné změny jsou očekávány i v interiéru, záď se pak má změnit pouze nepatrně, pokud vůbec. Technicky se pak má nabídka nadále opírat o motor 1,6 TDI a 1,6 MPI s výkonem 105 koní, Rapid má ale v Indii dostat i námi respektovaný motor 1,2 TSI opět se 105 koňmi, nicméně také se sedmistupňovou automatickou převodovkou (jedna-šestky mají manuální pětikvalt).
Uvidíme, kdy a v jaké podobě facelift Rapidu do Indie dorazí a jak moc škodovce pomůže s tamním odbytem. Přece jen, vzhledem k charakteru tamního trhu je to velikostí, typem karoserie i cenou klíčová součást její nabídky...
indický Rapid vypadá spíše jako Fabia s kufrem, takové kabátky dnes už Škoda svým modelům nešije
Evropský Rapid je podstatně více šik a ten indický se má vydat po designové stránce stejnou cestou
Zdroj: Zigwheels
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 8 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 6 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 7 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 8 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 9 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 22:39 - GeneHawkins
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.22. 20:55 - abgx1
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis
- Fiat a vše kolem nich 11.22. 10:34 - pavproch