Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Rapid 2015 pro Indii bude vypadat trochu jako starší Fabia RS
7.9.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Rapid si u nás žije relativně klidným životem úspěšného modelu, v Indii coby slepenec tamního Pola a české Fabie na růžích ustláno nemá. Čeká ho facelift.
Evropská Škoda Rapid patří momentálně mezi nejúspěšnější vozy značky a i když nejde o dokonalé auto, jeho úspěchu se nedivíme. Místní model, ač s neskrývanou nálepkou vozu dobré hodnoty za dobré peníze spíše než nekompromisně dobré volby, je ale o poznání vyspělejším autem než indická verze, která je slepencem tamního Volkswagenu Polo sedan a u nás doživší Fabie II. Nedá se říci, že by se mu v Indii nedařilo, prodejní hit to ale není.
Také proto chce škodovka vdechnout tomuto modelu více svěžesti. Původně se spekulovalo o tom, že se s faceliftem vizuálně přiblíží evropské verzi, poslední informace ale naznačují trochu jiný scénář. Již 30. září bude odhalen indický Rapid modelového roku 2015 a od dosavadního pojetí se až tak nevzdálí.
Zdroj se neshodují v tom, co přesně se stane, kolegové z indického Autocaru, kteří získali i přiložený snímek, hovoří o lehké aktualizaci a verzi Black Edition, kterou na fotce vidíte. Ta vizuálně značně připomene předchozí Fabii RS či variantu Monte Carlo, neboť sází na stejné barevné řešení okolí předních světlometů. Do černé halí i zrcátka či kola a ani zadní světlomety nemají zůstat nedotčeny.
Jiní ale mluví o tom, že takto bude vypadat příď všech inovovaných Rapidů pro Indii a Black Edition přidá pouze černé prvky navíc. Uvidíme, jak to nakonec dopadne, i po skončení výroby druhé generace Fabie ale budou aspoň části jejích lepších verzí někde přežívat dále...

Indický Rapid 2015 na oficiální odhalení teprve čeká, nemaskovaný prototyp ale naznačuje, že jeho výraz značně zvážní
Zdroj: Autocar India
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Podívejte se, co musí vydržet nový supersport, aby ho pustili na silnice. Auto v rámci vývoje doslova utýrají
včeraÚplně poslední VW Golf GTI s manuální převodovkou se smutně v tichosti prodal u dealera v zapadákově
3.4.2025Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
2.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Cremona: Test WorldWCR 2. den včera 18:01
- Test MV Agusta Enduro Veloce: italské dobrodružství včera 08:00
- Cremona: Test WorldWCR 1. den 3.4.2025
- Testy EWC před Le Mans 3.4.2025
- Augusto Fernandez nahradí Oliveiru také při GP Kataru 2.4.2025
Nejnovější články
Porsche je na tom tak zle, že může prodat zbytek Bugatti prťavému Rimacu, i když dřív chtělo udělat pravý opak
před hodinouNěmci vybrali ojetá auta hrůzy pro rok 2025. Těmto je lepší se vyhnout, vedle tradičně „excelujících” Dacií jsou tu i Škody
včeraVracející se Honda Prelude poprvé ukázala svůj interiér. Od pohledu je to zklamání, detaily ale potěší
včeraZájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
včeraArabský majitel McLarenu spojil slavnou automobilku s dosud neznámým startupem, působí to jako zoufalý pokus o záchranu
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva