Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda potichu upravila své nové logo, vypadá opravdu lépe
28.7.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Jen pár měsíců po představení nového loga přišla Škoda s jeho další změnou. Ani se nepochlubila, přitom by měla čím.
Pozorní kolegové si všimli, že automobilka Škoda používá od začátku července pozměněnou podobu nového loga. To poprvé představila na letošním ženevském autosalonu s cílem jej co nejdříve začít používat ve svých propagačních materiálech, později v showroomech autorizovaných dealerů a od příštího roku i na vlastních vozech. Z tohoto plánu nesešlo, jen v oficiálních tiskovinách se od července začal objevovat trochu jiná grafika než ta, kterou jsme mohli vidět na ženevském stánku automobilky, od poloviny měsíce je pak vidět i v reklamách.
Nyní již víme, že nejde jen o specifickou interpretaci původní grafiky, ale skutečnou změnu samotného loga. Smyslem jakéhosi faceliftu je vytvoření výraznějšího vizuálního dojmu a docílení možnosti logo snáze použít na tmavém pozadí.
Tak brzká změna svědčí o nedomyšlenosti původního provedení, však jistě i proto se s ní automobilka nechlubí. Na webu pro média se nové logo ukázalo bez jakéhokoli upozornění 7. července (dost možná se tam objevilo ještě později se starším datem, aby na sebe nestrhávalo pozornost) a ani dnes, o 21 dní později k celé události automobilka nevydala žádnou tiskovou zprávu. Nic to ale nemění na tom, že samotnou změnu hodnotíme jako rozumný projev sebereflexe. Již při prvním pohledu na inovované logo letos v únoru nás přepadal pocit, že hroty okřídleného šípu končí jakoby do ztracena a celý emblém působí spíše jako nedoladěná skica. Při bližším zkoumání bylo patrné, že všechny linie jsou dotažené, ale kdo bude zkoumat logo z pěti centimetrů?
Škoda tak nechala jakoby uzavřít stínování celého okřídleného šípu a použila též výraznější zelenou barvu. Kruh kolem hlavního emblému je pak o něco světlejší s odkazem na již zmíněnou možnost použití grafiky na tmavém pozadí. Jednotlivé změny můžete sami prozkoumat s pomocí přiložených obrázků - my tuto změnu hodnotíme pozitivně, jakkoli je díky ní logo ještě více podobné tomu předešlému...



Inovované logo, jeho srovnání s první podobou a všechny dříve používané emblémy značky jako bonus...
Zdroj: iHned
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
EU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včeraUž tak sympatické malé Suzuki se dočkalo ještě sympatičtější verze pro dobrodruhy, je to takové Porsche 911 Dakar pro chudé
včeraBugatti poprvé ukázalo svůj nový motor 8,3 V16 zevnitř, dostal nevídaný systém časování ventilů
včeraJedno z aut snů obyčejných Čechů z 90. let jde pořád koupit zánovní po 1. majiteli, v podstatě za babku
včeraDalší velká evropská automobilová fabrika náhle končí, po 80 letech. Podle firmy je „nekonkurenceschopná”, nejmíň 500 lidí dostane padáka
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva