Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Octavia III RS byla příliš dobrou nabídkou, cena šla nahoru
21.11.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
V době, kdy se automobilky spíše přebíjejí slevami, je zdražení nesouvisející s kursovými změnami výjimečné. U nové Octavie RS jej ale šlo očekávat.
Pokud jste četli náš podrobný test nové Octavie RS, patrně si vzpomenete i na nadpis jeho závěru. Zněl „Jděte pro ni, než ji zdraží” a nereflektoval kolegovo nemístné nadšení, ale prostý pragmatismus - benzinové RS je vynikající auto, v nabídce nové Octavie jasně nejlepší, jeho cena je ale vzhledem ke zjištěným kvalitám přesně na opačném konci spektra. Však se stačí podívat, co si za cenu RS s už slušnou výbavou můžete koupit s jinými motorizacemi - dobře vybavený kombík 1,6 TDI? Ten RS těžko může být smysluplným konkurentem, třebaže pro někoho půjde o tu nejlepší verzi v nabídce.
Za daného stavu se stalo to, co se stát muselo - o nové RS je velký zájem. Čekací doba na dodání vozu se podle našich informací aktuálně pohybuje okolo půl roku, tedy nadstandardně dlouho, a automobilka si s ním zřejmě není schopna kapacitně poradit. V takovém případě je zdražení logickým krokem a opravdu se nedivíme, že nastal.
Pokud si stáhnete aktualizovaný ceník Octavie RS (PDF, 617 kB), uvidíte v něm sice pořád upoutávku na cenu „od 619 900 Kč”, v samotném ceníku ale už svítí nejnižší cifra 629 900 Kč. Cena tedy byla u benzinu zvýšena o 10 tisíc Kč, to samé pak postihlo dieselovou verzi, kterou vám brzy představíme v dalším testu - ta nyní přijde na 639 900 Kč či více podle zvolené konfigurace.
Co k tomu dodat? Skoro bychom řekli: „Jděte pro ni, než ji zdraží znovu”. Podle nás je i tato cifra pořád nízká vzhledem k tomu, co vše v novém RS dostanete. Také benzinové provedení se znovu objevilo v našem testovacím arzenálu a i úplně jiný než prve testovaný vůz předvedl ve srovnání s renomovanějším konkurentem dost zajímavé představení. To všechno se u nás ale ještě dozvíte...
Škoda udělala, co podle nás musela - novou Octavii RS zdražila. Její nabídka je ale i přes mírný nárůst ceny pořád hodně zajímavá...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
před 6 hodinami - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
před 8 hodinami - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
před 9 hodinami - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
před 11 hodinami - Nevídané, sami odboráři přiznali, že si zaměstnanci VW žijí nad poměry. Navrhují snížení platů, aby firma mohla přežít
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva