Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Citigo Active: nová základní verze startuje na částce 179 000 Kč
26.1.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Jak uvítá nové „oholené” Citigo zákaznictvo, je momentálně věcí neznámou, nicméně všech 263 prodejců si musí mnout ruce.
Moct si na skla prodejny nalepit nápis „Ceny modelů již od 179 000 Kč”, ačkoli se to týká jen jednoho z nich, je jistě značným lákadlem pro spoustu obchodníků s novými vozy. Momentálně budou moci něco podobného provést všichni dealeři škodovky, kterým Mladá Boleslav začne už zanedlouho lifrovat nové nejlevnější provedení městského mini Citigo se slabším litrovým tříválcem o výkonu 60 koní.
Aby mohla domácí značka srazit cenu na tuto hranici, nutně se to někde muselo projevit. A protože kola nebo volant jsou zatím k jízdě nezbytné, dotklo se to výbavy, která úplně nutná k pohybu není. Ne však třeba čtyř airbagů, ABS či úchytů Isofix, ty máte pořád v ceně, ale když budete chtít třeba stabilizaci, bude zapotřebí připlatit si šest tisíc (Škoda stihla homologaci před termínem). To samé se týká rovněž aktivního brzdového asistenta City Safe Drive, jenž dokáže při rychlostech nepřevyšujících 30 km/h samočinně zabrzdit a tím snížit riziko kolize - pokud si myslíte, že bez něj nelze žít, musíte přihodit další čtyři tisíce.
Za relativně rozumných 5 000 Kč pak lze mít paket Active Plus, který obshuje výškově nastavitelné sedadlo řidiče, centrální zamykání a dálkovým ovládáním nebo elektrické ovládání předních oken (s úsporným počtem tlačítek). A když neodoláte a budete chtít silnější motor o výkonu 75 koní, také ten ve verzi Active dostanete, ale až za dalších 10 tisíc.
Podtrženo sečteno, nejlevnější Citigo mít můžete a bude stát méně, zadarmo to ale nebude. Levné to ale nebude, ani když budete chtít vytunit svého mladoboleslavského šotka v environmentálním duchu. Škoda nově oznámila, že můžete být za 9 000 Kč ještě více „eko” a objednat pro obě motorizace paket Green tec, který zahrnuje mimo jiné systém start-stop, rekuperaci malé části brzdné energie přes alternátor a pneumatiky s nižším valivým odporem.









Nějak takhle nejlevnější Citigo rozhodně vypadat nebude
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
před 9 hodinamiStartování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nejnovější články
Další automobilka říká, že dokončuje revoluční baterie. Už načasování jejich údajného příchodu vzbuzuje pochybnosti
před 2 hodinamiExperti vybrali auta, která jsou největšími „držáky” za peníze, vzhledem k ceně prostě vydrží nejvíc
před 3 hodinamiBugatti rozjelo dodávky svého posledního modelu s 1600koňovým motorem W16, je to konec jedné éry
před 5 hodinamiKončící německý kancléř to zabil: „Elektromobilita funguje, průlomu bude dosaženo do roku 2030!” říká
před 6 hodinamiNeslavně slavná jugoslávská automobilka se pokouší vrátit mezi živé, nevzala to za špatný konec
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva