Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Sériové Lamborghini Huracán porazilo ve sprintu Porsche 918. Je to ale realita? (videa)
11.12.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Srovnání obou supersportů ve sprintu na 400 metrů není tak jednoznačné, jak by se mohlo zdát. Ale realita neodpovídá ani tomu, co za chvíli uvidíte.
Ode dne, kdy automobilky Ferrari, McLaren a Porsche ohlásily příchod svých hybridních supersportů, celý svět spekuluje, který je nejrychlejší. Odpovědí na toto téma jsme zejména v poslední době dostali několik, stejně jako se „Svatá trojice“ postavila i zbytku světa. Tentokrát se ale na startovní pozice dráhy Santa Pod dostavily Porsche 918 Spyder a Lamborghini Huracán. Na jedné straně tak máme hybridní pohon všech kol a 887 koní, na druhé straně klasický systém 4x4 a 610 koní.
Na první pohled by se tedy mohlo zdát, že karty jsou již předem rozdány a Porsche dostalo do rukou veškeré trumfy. Zvláště pokud si vzpomeneme na srovnání s výkonnějším Lamborghini Aventador, které proti modelu z Zuffenhausenu nemělo šanci. Nicméně jakkoliv technické parametry i veškerá očekávání mluví ve prospěch 918 Spyder, výsledek samotného srovnání vás překvapí. Není to totiž Porsche, které cílovou pásku protne jako první.
Než se ovšem hybridnímu modelu začnete vysmívat, měli byste si vzpomenout na nedávné srovnání „Svaté trojice“ ve sprintu na 400 metrů, které proběhlo právě na tomto místě a těmi samými lidmi. Porsche z něj vyšlo vítězně s časem 10,65 sekundy, což je lepší výsledek, než jaký byl naměřen nyní a především lepší, než jakého dosáhl Huracán. Očividně tedy v tomto sprintu 918 nepředvedla to nejlepší, čeho je schopna
Ani tak ale Huracán nemůžeme označit za poražený, neboť jeho čas z tohoto sprintu je lepší než u Ferrari LaFerrari a McLarenu P1, což už pochopit lze - tato auta jsou zadokolky a výhoda jejich lepšího poměru hmotnosti a výkonu se na 400 metrech nestihne projevit zcela. Zkrátka toto video neberte tak vážně, jak jej autoři prezentují, ukazuje spíše, co se může stát. Ne to, co se v komparaci těchto dvou strojů za ideálních podmínek dít bude...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 5 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den včera 22:28
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 2 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 4 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 5 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 6 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva