Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Sériové BMW 1 Sedan F52 bude jinak vypadat jen stěží (ilustrace)
23.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Novinka značky dorazí na platformě UKL s pohonem předních či všech čtyř kol. Pod kapotou pak bude možné hledat tříválce nebo čtyřválce.
Mnichovská automobilka na sklonku minulého týdne představila na čínské Guangzhou Motor Show nový koncept kompaktního sedanu, který je přímým předobrazem produkčního modelu s kódovým označením F52. Dočkat bychom se jej měli v příštím roce, na design si ovšem můžeme posvítit již nyní. Na světě je totiž nová ilustrace sériového provedení, která vychází ze zmiňované studie. Ve srovnání s ní tu máme méně chromu na čelní masce či méně futuristicky vypadající světlomety a zpětná zrcátka.
Kromě toho dorazily také standardní kliky dveří a menší kola s odlišným designem a pneumatikami o vyšším profilu. Zbytek ale již zůstal zachován, přičemž podle nás to se skutečností nebude jiné. Příští BMW 1 Sedan má tak nakročeno k opravdu sportovnímu vzhledu, který ale bohužel již nedoplní tradiční mnichovské finesy, tedy atmosférický benzinový řadový šestiválec a pohon zadních kol. Místo toho dorazí platforma UKL, se kterou je spojena poháněná přední náprava.
S vyššími úrovněmi výbavy bude k dispozici také systém xDrive nebo přeplňované čtyřválce, který nejspíše nabídnou maximálně 231 koní. To sice není nízká hodnota, nějak extrémně závratná ale rovněž ne. To ale nejspíše vadit nebude, od ryzího sportování je tu BMW M2 Coupe. Řada 1 Sedan se místo toho zaměří spíše na praktičnost, která bude alespoň po stránce papírové vlastní hlavně základním modelům osazeným tříválcovými pohonnými jednotkami.
V případě podvozku mnichovská automobilka počítá s předními vzpěrami McPherson a víceprvkovou nápravou vzadu, interiér pak bude do značné míry opisovat u výše zmiňovaného kupé. Tedy alespoň v rámci architektury, odlišné budou dekorace a čalounění. Po stránce cenové by novinka mohla startovat někde okolo 600 tisíc korun stejně jako třídveřový a pětidveřový hatchback.
Z chystaného jedničkového sedanu BMW něco jiného opravdu vykouzlí jen obtížně
Ilustrace: X-Tomi Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejčtenější články
- Číňané dokazují, že ať už dnes evropské automobilky přijdou skoro s čímkoli, oni to hned udělají lépe a levněji
26.10.2024 - O 14 let a tři generace novější Golf s motorem 2,0 turbo vyzval na souboj starého bijce s plnotučným V6, asi to neměl dělat
26.10.2024 - Porsche začalo nabízet vlastní kávovar za 160 tisíc, za pár hodin mělo vyprodáno
26.10.2024 - Číňané zaplavují Evropu svými auty, v září jich sem na lodích dovezli o 61 procent víc než loni
27.10.2024 - Na první moderní elektrické Škodě neprodělávala jen firma, ruinuje i majitele. Tato ho připravila o 320 tisíc Kč za 15 tisíc km
27.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva