Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Šéf Ferrari Montezemolo prý zůstal štajf z nového Viperu
4.5.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Už i v Itálii přišli na kouzlo podomácku vyrobeného marketingu. Šéf Fiatu Sergio Marchionne v rádiu „přiznal”, jak jeho kolegu z Ferrari dojal nový Viper.
Byl by to docela dojemný příběh. Představte si, že jako výrobce spíše konfekčních aut stvoříte něco jako druhou generaci Viperu a pochválí vám ji samotný prezident možná nejrespektovanější automobilové značky světa - Ferrari. To už je důvod k radosti a chlubení se, jak to konec konců i udělal Sergio Marchionne v rozhovoru pro detroitské rádio WJR-AM.
Možná šlo o autentickou situaci, bez ohledu na to ale má jeden dosti podstatný háček. Neznáme přesnou firemní hierarchii koncernu Fiat, faktem ale je, že Sergio Marchionne má na starosti celý koncern i přidružený Chrysler (proto také mluví o Viperu od divize SRT) a Ferrari je jeho součástí. Luca di Montezemolo jistě není žádný podržtaška a jeho pozice u Ferrari může být tak výjimečná, že ani Marchionneho nemusí vnímat jako přímého nadřízeného, přesto vyjádření ve stylu: „Šéfe, ten Viper se vám fakt povedl,” nemusí být úplně upřímné...
Montezemolo ale přímo takto o Viperu nehovořil. Podle šéfa Fiatu i Chrysleru zůstal po kontaktu se Zmijí doslova oněmělý, což Marchionne komentoval slovy: „Uznání výjimečnosti nějakého auta ze strany Ferrari sakra kompliment směrem k práci, kterou tu děláme,” řekl silnější z obou italských automobilových matadorů a dodal, že je potěšen, že se zatím věci u Chrysleru vyvíjejí jak mají.
Přeberte si to jak chcete, my se ale - bez ohledu na to, že si o novém Viperu nemyslíme nic špatného, právě naopak - přikláníme k tomu, že jde zase jen o trochu chytrého marketingu, podobně jako aktuální divadélko Škody s novým Rapidem. „Dojímá i šéfa Ferrari,” no nezní to jako pěkný začátek reklamní kampaně před začátkem prodejů?









Nový SRT Viper je nepochybně výjimečné auto. Jestli ale dostává do kolen i Lucu di Montezemola, to potvrdit nemůžeme...
Zdroj: Inside Line
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez: Marquez nebo někdo jiný? včera 10:00
- MS WSSP 2025: Ducati je až čtvrtá 23.4.2025
- Red Bull Rookies do své 19. sezóny 22.4.2025
- Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta 22.4.2025
- Časový program evropské premiéry v Jerezu 22.4.2025
Nejnovější články
Dlouholetý šéfdesignér Škody teď kope za Číňany a tohle je jeho prvotina v novém dresu
před 2 hodinamiNáhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
včeraNěmci teď poznávají to, co my známe z dob komunismu. V zemi chybí dobíjecí stanice, i když třetinu z nich nikdo nepoužívá
včeraMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.24. 22:22 - Stepan
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- S větrem ve vlasech.... 04.24. 16:27 - pavproch
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 04.23. 23:57 - Whiskentle
- Dotazník- manuál vs. automat? 04.23. 12:58 - klara07