Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Seat Leon Cupra s paketem „Nürburgring” bude ještě levnější, než jsme očekávali
19.6.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Již příští měsíc dorazí na některé trhy Cupra s paketem, s nímž se kdysi postarala o rekord předokolek na Nordschleife, Detaily podtrhují jeho „obyčejnost”.
Náš článek o tom, kterak nový rekord Méganu RS z Nordschleife spíše vyzdvihuje přednosti Leonu Cupra vzbudil velkou pozornost i řadu ohlasů, mnoho prostoru pro jiné vnímání ale nevidíme. Pokud Renault musí z Méganu RS udělat skoro závodní auto s cenou značně přesahující 1 milion Kč, omezit šíři jeho využitelnosti a připíše si čas o 4 sekundy lepší než stále univerzální Leon Cupra 280 doplněný o pár drobných vylepšení posunujících cenu sotva ke tři čtvrtě milionu Kč, nepřipadá nám to jako důkaz nadvlády.
A jinak se nám situace nejeví ani dnes, kdy o celém výkonnostním paketu víme ještě více. Ten totiž nakonec nebude stát ani zmíněných 70 tisíc Kč, jak jsme spekulovali v předchozím článku, v němž jsme si nechali ještě rezervu 10 tisíc Kč. Přímo Seat nás informoval, ze paket vstoupí do prodeje na některých trzích již v červenci a i když českou cenu zatím nemá, zákazníci si na něj v závislosti na konkrétním odbytišti musejí připravit jen 2 až 2,5 tisíce Eur, tedy 55 až 68 tisíc korun. V České republice jsou ceny Seatů i příplatkových prvků obvykle nižší, a tak nepředpokládáme, že by jeho cena mohla přesáhnout 60 tisíc Kč. Cifra potřebná na zakoupení celého dříve „rekordního” vozu by se tak měla pohybovat do 730 tisíc Kč.
Pokud si na něj už brousíte zuby, musíme trochu krotit vaše nadšení, neboť u nás bude celý paket oficiálně k mání až od listopadu. Vůz s ním má být možné zakoupit pouze v oranžové nebo černé barvě, s níž se budou pojit už zmíněné výkonností prvky - lepší brzy, lehčí kola, lepivější pneumatiky a aerodynamické prvky na vnějších prazích.





















Seat Leon Cupra ve standardním provedení se od verze, který dokáže pokořit Ring v čase pod 8 minut, liší jen v drobnostech
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Zájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
před 3 hodinamiBrusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva