Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Rolls-Royce má nový web. Je prý tak skvělý, že vozy už ani nemusíte vidět v reálu
4.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Představení modelu Dawn bylo poprvé v historii firmy přenášeno online. Velký ohlas přesvědčil značku o správnosti této cesty, a tak je na webu stále více doma.
Britská automobilka Rolls-Royce s představením nového modelu Dawn evidentně objevila digitální věk. Jeho premiéra byla totiž přenášena online, přičemž předem přihlášení novináři mohli šéfovi značky Torstenu Müller-Ötvösovi pokládat otázky zpoza klávesnice. Na veškeré odpovědi se sice nedostalo, neboť Britové dodali, že celkově se chatu zúčastnilo na čtyři tisíce žurnalistů (ano, byli jsme mezi nimi), nicméně i tak bylo interaktivitě učiněno zadost.
Úspěch „digitálního úsvitu“ neboli projektu Digital Dawn potvrdily i statistiky Googlu, podle nichž byla novinka značky nejvyhledávanějším termínem toho dne (8. září). Mimo to automobilka ve stejný den spustila i novou webovou stránku a mobilní platformy, které se okamžitě setkali s enormním zájmem publika. Počet přístupů totiž narostl o 300 procent. To je ovšem s ohledem na odhalení nového modelu více než logické.
Novou internetovou prezentaci si ovšem Rolls-Royce více než pochvaluje a dodává, že selekce fotografií, videí a příběhů servírovaná netradiční cestou připomíná více luxusní žurnál než tradiční automobilový web. Toulka napříč jednotlivými tématy je navíc podle tvůrců inovativní a okořeněná o okrajový obsah, díky čemuž vám samotný vůz i značku představí daleko lépe než reálný vůz „z masa a kostí“.
Tím ovšem online činnost Britů nekončí, kupříkladu od počátku roku 2015 značka zaregistrovala 400procentní nárůst příznivců na Instagramu. To podle ní jen deklaruje, že dochází ke změně zákaznického profilu a snižování průměrného věku klientů. Asi bychom se proto neměli divit tomu, že s webem a sociálními sítěmi bude Rolls-Royce do budoucna pracovat ještě větší měrou.
Cílem je samozřejmě nárůst prodejů, ačkoliv prozatím není jisté, zda značka zavede nějaký strop po vzoru Ferrari. Nicméně se dá předpokládat, že i při deseti tisíc registracích ročně bude zachována exkluzivita. Zvláště když během příštích pár let můžeme očekávat příchod dalšího nového modelu, a sice vůbec prvního firemního SUV.
Nový web Rolls-Royce je podle tvůrců natolik dokonalý, že vám modely značky přiblíží lépe než reálné vozy
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 11 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 9 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 10 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 11 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
včera - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva