Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Revoluční elektromobil VW na prvních obrázcích, oslnivý design nečekejte
16.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá automobilka u svého přelomového modelu nechystá žádné designové výstřelky. Dojezd 400 km chce nabídnout za rozumnou cenu.
Novému elektrickému konceptu Volkswagenu jsme se podívali na zoubek před pár dny, kdy se ven dostaly informace z jeho interní prezentace. Nyní německá automobilka svůj přelomový model avizuje oficiálně, přičemž rýsovat se začíná především jeho design. Již z náznaků je přitom patrné, že k experimentům asijského typu nedojde, místo toho se hatchback bude držet konvenčních tvarů.
Můžeme samozřejmě namítnout, že jde opětovně o nudu a šeď, nicméně Němci chtějí oslovit davy a to by s designovými výstřelky možné nebylo. Kromě toho automobilka dodává, že v době příchodu do prodeje - tedy podle všeho v roce 2019 - by měla být výrazným způsobem zredukována cena baterií. To by mělo z novinky udělat konkurenceschopné zboží i pro stávající diesely.
Předpokládá se přitom dojezd okolo 400 kilometrů, což je podle Volkswagenu dostatečná porce na každodenní provoz. Za pomoci rychlodobíjení navíc budete mít k dispozici plnou kapacitu lithium-iontových baterií údajně už za 15 minut. K tomu se navíc přidává prostornější interiér než v současném Passatu, přestože zvenčí bude novinka menší než dnešní Golf. Navrch chce Volkswagen přihodit ještě 24hodinové připojení k internetu či individuální profil VW ID, který počítá s uložením veškerého nastavení. To pak budete moci přenášet pomocí klíčku či aplikace napříč různými vozy Volkswagenu.
Automobilka o autě hovoří jako o „svém novém vyslanci v automobilovém světě” nebo o „vozu stejně revolučním, jakým byl před dekádami Brouk”. Vše zní krásně, možná až moc - zda produkční verze vše slíbené dodrží, je zatím ve hvězdách.



Chystaný elektrický hatchback Volkswagenu se ukázal na prvních fotkách. Prozatím jde pouze o koncept
Interní prezentace vozu řešila spíše technické aspekty, vzhled vůbec
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 2 hodinamiFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sprint Race v Jerezu vyhrál Marc Marquez včera 15:23
- V Moto2 PP pro Gonzaleze, 10. Salač včera 14:28
- Pole Position získal v Moto3 v Jerezu Rueda včera 13:40
- Pole Position si v Jerezu vyjel překvapivě Fabio Quartararo včera 10:53
- WorldSBK Most 16.-18.5.2025: soutěžíme o 2 vstupenky 25.4.2025
Nejnovější články
Další velká evropská automobilová fabrika náhle končí, po 80 letech. Podle firmy je „nekonkurenceschopná”, nejmíň 500 lidí dostane padáka
před hodinouMini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 2 hodinamiČíňané jdou úplně opačným směrem než Evropané, ukázali další novinku s unikátním osmiválcem vlastní výroby
před 3 hodinamiEU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včeraVW možná pochopil, spalovací motory vrátí i v Evropě autům, která je už vůbec neměla dostat
včera
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB