Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Sandero RS na 69 nových fotkách a videu protahuje svých 150 koní
5.10.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Rumunský hatchback s francouzským logem dorazil na brazilský trh. Stovku zvládne za 8 sekund, navíc mu můžete plně vypnout stabilizaci a trakci.
S prvním modelem RenaultSportu, který byl vyvinut mimo Starý kontinent, jsme vás již mohli seznámit vcelku podrobně. Nově ovšem máme k dispozici rozsáhlou fotogalerii, video i plně oficiální údaje, pročež nastal důvod, abychom se k Renaultu Sandero RS vrátili. Naši rekapitulaci začneme v motorovém prostoru, kde pracuje dvoulitrový atmosférický čtyřválec. Ten dostal do vínku 150 koní, s nimiž (a také s nakrátko zpřevodovaným šestistupňovým manuálem) zvládne stovku za rovných 8 sekund.
Nejsou to ovšem jediné zajímavé dynamické parametry, kterými se Sandero RS může pochlubit. Dále tu máme nejvyšší rychlost 202 km/h nebo pružné zrychlení z 80 na 120 km/h za 7,3 sekundy na pátý převodový stupeň a za 5,9 sekundy na čtvrtý. S vylepšeným brzdným ústrojím, kdy vpředu i vzadu najdeme kotouče, se pak zlepšila také schopnost vozu zastavit z rychlosti 100 km/h, k čemuž nově stačí 37,4 metru.
Dále se Sandero RS, které nedostalo logo Dacie, nýbrž Renaultu, může pochlubit 17palcovými litými koly, duální koncovkou výfuku, zadním difuzorem nebo zadním spoilerem, jenž umocňují přítlak. Uvnitř se pak mimo jiné objevilo tlačítko RS, které řidiči umožňuje volbu tří jízdních režimů od standardního přes Sport až po Sport Plus. Ten poslední přitom deaktivuje stabilizační a trakční kontrolu.
Dodat pak již můžeme pouze tolik, že na brazilském trhu je Sandero RS již k mání, přičemž ceny startují na sumě 58 880 BRL (cca 364 500 Kč). Za to přitom kromě výše zmíněného můžete počítat ještě se sportovními sedadly, pneumatikami o rozměru Continental Sport Contact 3 o rozměru 205/45 nebo podvozkem sníženým vůči standardu o 26 milimetrů.
Renault Sandero RS dostal do vínku 150 koní, s nimiž pokoří stovku za rovných 8 sekund
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 10 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva