Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Sandero RS na 69 nových fotkách a videu protahuje svých 150 koní
5.10.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Rumunský hatchback s francouzským logem dorazil na brazilský trh. Stovku zvládne za 8 sekund, navíc mu můžete plně vypnout stabilizaci a trakci.
S prvním modelem RenaultSportu, který byl vyvinut mimo Starý kontinent, jsme vás již mohli seznámit vcelku podrobně. Nově ovšem máme k dispozici rozsáhlou fotogalerii, video i plně oficiální údaje, pročež nastal důvod, abychom se k Renaultu Sandero RS vrátili. Naši rekapitulaci začneme v motorovém prostoru, kde pracuje dvoulitrový atmosférický čtyřválec. Ten dostal do vínku 150 koní, s nimiž (a také s nakrátko zpřevodovaným šestistupňovým manuálem) zvládne stovku za rovných 8 sekund.
Nejsou to ovšem jediné zajímavé dynamické parametry, kterými se Sandero RS může pochlubit. Dále tu máme nejvyšší rychlost 202 km/h nebo pružné zrychlení z 80 na 120 km/h za 7,3 sekundy na pátý převodový stupeň a za 5,9 sekundy na čtvrtý. S vylepšeným brzdným ústrojím, kdy vpředu i vzadu najdeme kotouče, se pak zlepšila také schopnost vozu zastavit z rychlosti 100 km/h, k čemuž nově stačí 37,4 metru.
Dále se Sandero RS, které nedostalo logo Dacie, nýbrž Renaultu, může pochlubit 17palcovými litými koly, duální koncovkou výfuku, zadním difuzorem nebo zadním spoilerem, jenž umocňují přítlak. Uvnitř se pak mimo jiné objevilo tlačítko RS, které řidiči umožňuje volbu tří jízdních režimů od standardního přes Sport až po Sport Plus. Ten poslední přitom deaktivuje stabilizační a trakční kontrolu.
Dodat pak již můžeme pouze tolik, že na brazilském trhu je Sandero RS již k mání, přičemž ceny startují na sumě 58 880 BRL (cca 364 500 Kč). Za to přitom kromě výše zmíněného můžete počítat ještě se sportovními sedadly, pneumatikami o rozměru Continental Sport Contact 3 o rozměru 205/45 nebo podvozkem sníženým vůči standardu o 26 milimetrů.
Renault Sandero RS dostal do vínku 150 koní, s nimiž pokoří stovku za rovných 8 sekund
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 10 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 8 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 9 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 10 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 11 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva