Renault Mégane Grandtour GT 220 dorazil na český trh, kupodivu jen s dvojí cenou

Nové kombi je vyjma ČR k mání pouze na 11 trzích světa. Již ve standardu nabízí 220 koní a 18palcová kola, za kožený interiér si ale musíte připlatit.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Renault Mégane Grandtour GT 220 dorazil na český trh, kupodivu jen s dvojí cenou

12.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Renault Mégane Grandtour GT 220 dorazil na český trh, kupodivu jen s dvojí cenou

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nové kombi je vyjma ČR k mání pouze na 11 trzích světa. Již ve standardu nabízí 220 koní a 18palcová kola, za kožený interiér si ale musíte připlatit.

Aktuální nabídku francouzské automobilky rozhodně nelze nazvat málo rozmanitou, a to zvláště, pokud přijde řeč na ceny. V případě inovovaného Renaultu Fluence totiž značka přispěchala hned s třemi sumami, za které si nový sedan můžete pořídit. V případě modelu Mégane Grandtour GT 220 se budete muset spokojit jen se dvěma, vděčnost byste ale měli cítit i tak. Během loňského listopadového představení totiž Renault uvedl, že vyjma Francie bude nové výkonné kombi k dispozici pouze na dalších 11 trzích světa. Česká republika si tak pomalu utvrzuje statut evropské automobilové velmoci, kde se vozy nejen hromadně vyrábějí, ale v případě supersportů či limitovaných edic také dobře prodávají.

I z tohoto důvodu je zřejmě Mégane Grandtour GT 220 k mání pouze s jednou slevou. Namísto standardních 605 900 Kč tak v rámci uvádění modelu na trh zaplatíte pouze 555 900 Kč. Za to přitom dostanete šestistupňový manuál, který na přední kola přenáší 220 koní produkovaných přeplňovaným dvoulitrem. Z klidu na stovku byste se tak měli dostat za 7,6 sekundy, zatímco nejvyšší rychlost končí hodnotou 240 km/h. V průměru pak novinka spotřebuje 7,3 l/100 km.

Mimo to Francouzi svůj rychlý kombík vybavili také dynamičtěji naladěným podvozkem nebo překalibrovaným řízením, standardem se pak stávají 18palcová litá kola Serdard. Mimo to základní výbava obsahuje celou řadu bezpečnostních systémů nebo doplňků, kvůli koženému čalounění však budete muset z kapsy vytáhnout dalších 25 000 Kč. Podobnou sumu pak stojí i bi-xenony nebo panoramatická střecha.

Renault tak očividně vychází z teorie „nechci slevu zadarmo“. Pokud totiž zaškrtnete veškeré příplatky, hranici šesti set tisíc korun překonáte jako nic. Přesvědčit se o tom můžete přímo na stránkách francouzské automobilky, kde si můžete stáhnout úplný oficiální ceník (PDF, 456 kB).


Renault Mégane Grandtour GT 220 dorazil na český trh, kupodivu jen s dvojí cenou - 1 - Renault Megane Grandtour GT 220 01Renault Mégane Grandtour GT 220 dorazil na český trh, kupodivu jen s dvojí cenou - 2 - Renault Megane Grandtour GT 220 02Renault Mégane Grandtour GT 220 dorazil na český trh, kupodivu jen s dvojí cenou - 3 - Renault Megane Grandtour GT 220 03Renault Mégane Grandtour GT 220 dorazil na český trh, kupodivu jen s dvojí cenou - 4 - Renault Megane Grandtour GT 220 04Renault Mégane Grandtour GT 220 dorazil na český trh, kupodivu jen s dvojí cenou - 5 - Renault Megane Grandtour GT 220 05Renault Mégane Grandtour GT 220 dorazil na český trh, kupodivu jen s dvojí cenou - 6 - Renault Megane Grandtour GT 220 06Renault Mégane Grandtour GT 220 dorazil na český trh, kupodivu jen s dvojí cenou - 7 - Renault Megane Grandtour GT 220 07
Nový Renault Mégane Grandtour GT 220 není typickou limitovanou edicí, k mání je však pouze na 12 trzích světa. Česká republika kupodivu patří mezi ně

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.