Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Fluence Sport: dvoulitrové turbo pro „opravdovou limuzínu”
10.7.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
U nás se Fluence tváří jako auto, kterým by nepohrdl ani prezident. V Argentině se ale prezentuje spíše jako vůz vhodný pro Michaela Schumachera.
O dostupném a přitom velkém Renaultu se v našich končinách v poslední době mluví hlavně v souvislosti s jeho chystaným faceliftem, který se pravděpodobně představí již na zářijovém autosalonu v Paříži. Přinejmenším v Jižní Americe se ale zřejmě nic podobného nechystá, tedy alespoň ne pro nejbližší měsíce. Tamní zastoupení francouzské automobilky se totiž vytáhlo se zbrusu novou verzí tohoto modelu, která nese označení Sport.
Ačkoli už jsme zvyklí na to, že automobilky jsou schopny tímto termínem častovat i tříválcové mini s rychlými pruhy, v tomto případě Renault ani moc nepřehání. Vozu totiž nadělil poctivé dvoulitrové benzinové turbo, v tomto případě naladěné na nejvýše 180 koní výkonu. Na nejrychlejší kompakty to stačit nebude, dynamika vozu ale těžko urazí - na stovku zrychluje za 8,6 sekundy a jede až 213 km/h. Kombinovaná spotřeba paliva podle argentinské normy pak činí 8,1 litru benzinu na 100 km.
O přenos výkonu se stará výlučně manuální šestistupňová převodovka a přední kola, výbava je více než slušná - za všechny prvky zmiňme xenony, kožené čalounění, automatickou klimatizaci, střešní okno nebo 17" kola z lehkých slitin.
Kolik za to všechno? V Argentině je 158 700 tamních pesos, což v našich činí asi 730 tisíc Kč. Moc? Ano, ale vztekat se nemusíte, nevíme o tom, že by Renault chtěl podobnou verzi nabízet i v Evropě. Možná po faceliftu...
Obrázky Fluence Sport nejsou z nejkvalitnějších, žádné lepší ale web argentinského zastoupení Renaultu neskýtá
Zdroj: Renault Argentina
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
před hodinou - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders včera 09:58
- Startovní listina NTC 2025 včera 08:49
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku včera 08:00
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
- Dakar 2025 je už prakticky rozhodnuto 16.1.2025
Nejnovější články
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
před hodinou - Poslední malá spalovací Porsche zažila těsně před svým koncem ohromné prodejní vzepětí. Není z toho jasné, o co lidé stojí?
včera - Britové chtěli udělat z nepotřebných telekomunikačních boxů u silnic dobíjecí stanice pro všechny. Zůstali u jednoho, který rozeberou
včera - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
včera - Alpina představila poslední nové auto ve své nezávislé éře. A je tím nejsilnějším v její historii, jede až 330 km/h
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva