Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Fluence a Latitude končí v Německu, zájem o ně je minimální
8.11.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Ani tak úspěšné značce na tak velkém trhu se nemusí podařit zaujmout s jinde oblíbeným autem. To platí o Renaultu Fluence, konec Latitude až tak nepřekvapí.
Teprve před pár dny jsme vám oficiálně představili očekávaný facelift Renaultu Fluence pro rok 2013. I u nás jde o dosti populární auto, které boduje, přiznejme si, hlavně hodně nízkou cenou. Na tom ale není nic špatného a nedá se říci, že by podobné nabídky Němcům nevoněly - třeba Dacia prodává „v Reichu” podobné množství aut jako Mazda nebo Honda, a tak část tamní klientely nad lácí určitě neohrnuje nos. Jenže Fluence se prostě nechytl a faceliftu se na německém trhu ani nedočká.
Vyplývá to z avíza tamního zastoupení Renaultu. Fluence patrně dožije konce výroby aktuálního provedení, katalogy k tomu faceliftovanému už se ale Francouzi zdržovat nebudou. A je to celkem pochopitelné - pouhých 115 prodaných kusů za deset měsíců letošního roku je skutečně extrémně málo, však Renault v Německu patří k 10 nejoblíbenějším značkám a prodá tam rok co rok okolo 100 tisíc aut.
Pokud by výše uvedená logika platila pro Renault Latitude, pak bychom si mohli vsadit na to, že se brzy v Evropě dočkáme jeho zatím korejského faceliftu. Je ale jen možné, že když se kácel les, vzal Renault Deutschland sekeru i na tento model, neboť jeho prodeje jsou na tom ještě hůře - našel si letos v Německu jen 107 zákazníků. Latitude má ale na rozdíl s Fluence problémy s odbytem jinde, a v úvahu tak klidně připadá i to, že se sekery namísto faceliftu dočká zcela.
Česká nabídka obou modelů krokem německého zastoupení značky stižena není, Fluence je u nás naopak hvězda jasná, když se s téměř tisíci prodanými kusy podílí na prodejích Renaultu ČR více než 10 procenty. A na jeho facelift si spousta zákazníků jistě ráda počká...











Nepravděpodobný renegát, tím je v Německu Renault Fluence. Na jeho facelift už si tam ani nepočkají
Tohle je faceiftovaný Samsung SM5 neboli místní Renault Latitude. Ani na ten nejsou Němci zvědaví
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
před 58 minutamiUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
včeraKia vrátila Rusko do svých prodejních plánů, s válkou a sankcemi zjevně nepočítá už letos
15.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. včera 21:24
- Aleix Espargaro s wild card v Jerezu včera 20:51
- WorldSBK se vrací do Mostu! Na co se mohou fanoušci letos těšit? 17.4.2025
- Na Masarykův okruh najely frézy, začala klíčová fáze rekonstrukce 16.4.2025
- Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem 16.4.2025
Nejnovější články
Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
před 57 minutamiNejprodávanější VW, který za 250 tisíc nabízí víc než Octavie, dostal úplně nový vzhled. Teď vypadá jako laciné čínské auto
před 2 hodinamiÚplně nová auta zkrachovalého Fiskeru nechali stát opuštěná na kraji silnice, teď se prodávají v aukci za směšné peníze
před 3 hodinamiMohutný úpadek nizozemského automobilového parku předem ukazuje, co pod tíhou zelené ideologie stihne celou EU
včeraČíňané obsadí každý segment, na který Evropané zanevřou, jejich nový sexy kombík nabízí za cenu základní Octavie opravdu hodně
včera
Živá témata na fóru
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.18. 21:40 - řidičBOB
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 04.18. 14:41 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins
- Cyklistické vlákno 04.17. 21:19 - Kavis
- Policejní kontroly a měření 04.17. 20:39 - řidičBOB