Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Espace 2015: takhle by mohl vypadat v sérii, naživo se ukáže za rok v Paříži (ilustrace)
27.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Karoserie francouzské novinky přijde o zpětné kamery i „sebevražedné“ dveře, maloobjemové motory pod kapotou jsou však jistotou.
Není žádným tajemstvím, že koncepční Renault Initiale Paris je předobrazem příští generace modelu Espace, až dosud však nebylo jisté, kdy s francouzskou novinkou máme počítat. Tato neznámá však byla vyřešena našimi francouzskými kolegy z francouzského Blog Automobile - podle nich produkční verze dorazí již za rok na autosalon v Paříži, přičemž prodej by měl být zahájen pár měsíců poté.
Tím ale veškeré jistoty končí a začínají spekulace. Ty by se ale od pravdy daleko odklánět neměly, zvláště v rámci motorového prostoru. S ohledem na změny v systému bonusů a malusů, které chce od příštího roku zavádět francouzská vláda, bychom se totiž měli dočkat jen maloobjemových motorů s výkony okolo 120 nebo 130 koní. Vyšší sílu lze očekávat maximálně v luxusních verzích Initiale Paris, kde by vyšší cena zakryla i příspěvek do státní kapsy. To jsou ale již pouhé dohady.
Blíže realitě se zdají být přiložené, pochopitelně neoficiální ilustrace. Ty totiž koncept z letošního Frankfurtu zbavují ozdobných bočních prahů nebo litých kol a „sebevražedné“ dveře a zpětné kamery nahrazují konvenčními kousky. Tedy panty uchycenými na středovém sloupku a klasickými zrcátky. Kromě toho pak firemní designér Laurens van den Acker dozajista pozmění ještě pár detailů, zvláště v zadní části bočního prosklení, zbytek ale již zřejmě zůstane nezměněn. Co byste na takový Espace řekli?


Koncepční Renault Initiale Paris se na produkční Espace změnil vcelku snadno, stačilo odstranit zjevné „nesmysly”. My bychom si přimysleli snad jen ještě o něco menší kola...
Zdroj: BlogAutomobile
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
V Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
8.4.2025Čtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025
Nejnovější články
S Alfou Romeo a Maserati je to nahnuté, Stellantis už si najal agenturu, která má určit jejich osud
před 4 hodinamiMajiteli elektrické Kie po několika selháních baterie došla trpělivost, auto teď chce automobilce vrátit
před 5 hodinamiNevzhledné elektrické Audi A6 je propadák, hůř se prodává jen hrstka okrajových modelů. Přichází tak stotisícové slevy
před 7 hodinamiTak to začíná. Anebo končí? Výroba aut v Itálii se propadla na nejnižší úroveň od roku 1956, může být ještě hůř
před 8 hodinamiVW chce zastavit kolaps v Číně s pomocí trojice novinek, nejspíš to znovu bere za špatný konec
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.10. 15:36 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.10. 14:57 - GeneHawkins
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.10. 13:44 - petr_riha
- Policejní kontroly a měření 04.09. 21:37 - jerry
- Lampárna (stěžovatelna) 04.09. 14:30 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.09. 14:05 - pavproch
- automat 4x4 "ku stavbe" 04.09. 08:11 - spooon
- Mercedes - auto pro masy 04.08. 19:34 - M.Z.