Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Clio RS Monaco GP 2014: bílý lak, černá kola a standardní technika (+ živé foto)
4.3.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
I přes slavný název se limitovaná edice Renaultsportu moc nevytáhla. Kromě perleťového laku přihazuje vyšší výbavu, techniku má ale standardní.
Nová verze Renaultu Clio RS by klidně mohla být moderní parafrází shakespearovské komedie „Mnoho povyku pro nic“. Oproti standardnímu provedení totiž nějaké extra finesy nepřiváží, přestože se pyšní slavným jménem odkazujícím na ještě slavnější Velkou cenu Formule 1. Zvenčí je ale nový pouze perleťově bílý lak, kterému společnost dělají černá litá kola (v 17- nebo 18palcovém provedení) a plaketky s logem edice na bočních prazích.
O trochu více zapracovali u Renaultu na interiéru, kam dorazila sportovní sedadla čalouněná černou kůží. S tou pak ideálně kontrastují šedé švy, tím ale zásadní odchylky od standardu víceméně končí. Nové jsou totiž pouze prahové lišty nesoucí pořadové číslo limitované edice, přičemž výbava zahrnuje také vyhřívání zmíněných sedadel a multimediální systém R-Link. Více rozdílů ale již nehledejte.
Na otevírání kapoty a kontrolu mechaniky pak můžete rovnou zapomenout, neboť převzat byl jak přeplňovaný 1,6litrový čtyřválec o výkonu 200 koní, tak rozpačitá dvouspojková automatická převodovka EDC. I nadále tak můžete počítat s akcelerací z klidu na stovku za 6,7 sekundy, nejvyšší rychlostí 230 km/h a bohužel i menším zapojením do hry, než tomu bylo u předchůdce osazeného atmosférickým motorem a manuální převodovkou.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2014, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo ze Ženevy.














Mnoho neřešící edice Clia v Ženevě 2014
Nová edice Monaco GP oproti standardu přihazuje jen pár kosmetických doplňků. Technika se ovšem nemění
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
V Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
8.4.2025Čtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025
Nejnovější články
S Alfou Romeo a Maserati je to nahnuté, Stellantis už si najal agenturu, která má určit jejich osud
před 3 hodinamiMajiteli elektrické Kie po několika selháních baterie došla trpělivost, auto teď chce automobilce vrátit
před 5 hodinamiNevzhledné elektrické Audi A6 je propadák, hůř se prodává jen hrstka okrajových modelů. Přichází tak stotisícové slevy
před 6 hodinamiTak to začíná. Anebo končí? Výroba aut v Itálii se propadla na nejnižší úroveň od roku 1956, může být ještě hůř
před 8 hodinamiVW chce zastavit kolaps v Číně s pomocí trojice novinek, nejspíš to znovu bere za špatný konec
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.10. 15:36 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.10. 14:57 - GeneHawkins
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.10. 13:44 - petr_riha
- Policejní kontroly a měření 04.09. 21:37 - jerry
- Lampárna (stěžovatelna) 04.09. 14:30 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.09. 14:05 - pavproch
- automat 4x4 "ku stavbe" 04.09. 08:11 - spooon
- Mercedes - auto pro masy 04.08. 19:34 - M.Z.