Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Clio RS Ange et Demon: ďábelské Clio je k mání i u nás
24.2.2012 | Jaroslav Vavera | Přidat příspěvek
Limitovanou sérii Cupového Clia s nadstandardní výbavou a dvěma matnými laky nyní Renault uvedl i na český trh. Přijde na více než 600 tisíc.
Matný lak, černá střecha, tmavá osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, pneumatiky Bridgestone a skořepinová sedadla Recaro s koženým čalouněním. To je část prvků, které definují Clio RS v provedení Ange et Demon, jenž Renault poprvé odhalil loni v říjnu. Jak jsme již tehdy avizovali, vyrobeno bude patřičně ďábelské množství 666 vozů, z nichž se do České republiky podívá pět.
Anděl a ďábel v jedné osobě bude i u nás k dispozici v jednom ze třech dostupných laků - šedém Gris Hologramme, červeném Rouge Toro nebo bílém Givre Nacré. Všechny budou dodávány v matném provedení kontrastujícím s lesklou černou střechou. Vzhled pak dotvoří stejně vyvedený zadní spojler, difuzor, u Renaultu oblíbená lišta připomínající tvary F1 v předním nárazníku, kliky dveří a vnějšími zpětná zrcátka. Černé ráfky Interlagos, mimochodem stejné jako u Méganu R26 R, skrývají červené třmeny brzd Brembo, samotné ráfky pak mají ve středu umístěnou značku RS a jsou osazeny pneumatikami Bridgestone RE50A.
V interiéru najdeme skořepinová sedadla Recaro čalouněná kůží, kovovou hlavici řadící páky a pod ruční brzdou umístěný číselný štítek. Z výbavy pak stojí za zmínku třeba třeba standardně dodávaná hands-free, rádio Bluetooth Plug & Music, automatická klimatizace nebo elektricky sklopná vnějśí zpětná zrcátka. Navíc si zájemci o Clio RS Ange et Demon budou moci vybrat bez příplatku mezi RS-monitorem, vestavěným telemetrickým počítačem Renault Sport, nebo integrovaným navigačním systémem Carminat TomTom Live.
S podvozkem Cup a dobře známým dvoulitrem o výkonu 203 koní ale určitě nepůjde jen o hezkou podívanou a dobře vybavený vůz, o čemž se ostatně můžete přesvědčit i v našem nedávném testu ostrého Clia v jiném specifickém provedení Gordini.
Clio RS Ange et Demon vypadá na po všech stránkách vypiplané auto, Renault si ale za něj nechá patřičně zaplatit. Česká cena začíná na cifře 639 900 Kč.
Toto je ďábelské Clio za ďábelskou cenu. Anděl trochu ostrouhal...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Firma na výrobu baterií ovládaná VW zkrachovala. Dluží 142 miliard, zbylo jí z toho půl procenta, i na platy si musela půjčit
před 21 minutami - Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
včera - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva