Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Range Rover LWB nafocen v provozu, v plné polní je dvakrát dražší než standard
9.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholný britský off-road přidává zadním pasažérům 186 mm pro nohy. Kromě toho ovšem navýší i hmotnost, výbavu a samozřejmě také cenu.
Prodloužený Range Rover už nějaký ten den pochopitelně není nějakou utajovanou novinkou, tento model jsme si již představili před jeho debutem na autosalonech v americkém Los Angeles a čínském Guangzhou. S příchodem několika fotek lehce maskovaného auta v provozu, které pořídil náš čtenář René Mulik v britském Leamingtonu, ovšem máme k dispozici také nová data o opravdu dlouhém off-roadu. Nastal tak vhodný čas na menší doplnění předchozích informací.
V rámci rozměrů tedy víme, že vůz bude měřit 5 199 mm, tedy o podstatných 200 milimetrů více než standardní verze. Citelná změna v délce je patrná i z fotek a poznat by ji měli také zadní pasažéři - 186 mm navíc pro jejich nohy přinese vskutku královský prostor. Dopřát si přitom mohou buď základní třímístnou lavici, nebo dvojici individuálních křesel - obojí lze sklopit v úhlu až 17 stupňů namísto standardních osmi.
Vyjma samotného prodloužení dochází také k navýšení výbavy a hmotnosti. V případě druhém máme počítat s nějakými 2 413 kilogramy u verze s pětilitrovým benzinovým osmiválcem, v tom prvním pak třeba s bočními záclonkami na zadních dveřích nebo panoramatickou střechou. Za příplatek pak bude k dispozici třeba multimediální zábavní systém nebo bílá barva Valloire White, jež vychází na 14 500 USD (cca 290 000 Kč).
Do prodeje vůz zamíří v březnu příštího roku, podle vedení automobilky však největší odbytiště budou představovat americký a čínský trh. V Evropě se tak zřejmě s britským kolosem často setkávat nebudeme, díky čemuž mají zaslané fotografie svou cenu. Podobně lze hovořit o částce, kterou si na vůz musíte připravit - ve Státech je standardní provedení k mání za 84 195 USD (1 684 000 Kč), zatímco za LWB v plné polní dáte 199 500 USD (3 990 000 Kč). I to je hodně velký rozdíl...





Fotky prototypu RR LWB potvrzují, že prodloužená verze bude mít opravdu extrémní zadní dveře
Nové oficiální fotky pro změnu naznačují, jak to bude s místem na zadních sedadlech
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Brusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včeraTohle je motor W10, který VW kvůli testům nacpal do BMW M5. Auto koupil Slovák, teď na brzdě ukázal, co umí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva