Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
První vyrobené Ferrari LaFerrari je již k mání jako ojetina, za 65 milionů korun
2.1.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Červený exemplář hybridního supersportu disponuje výkonem 963 koní, 200 najetými kilometry a cenovkou o mnoho tučnější než když vyjel z továrny.
O prvním hybridním supersportu z Maranella jsme se zmiňovali již několikrát, přičemž v poslední době šlo hlavně o problémy s vývojem, jež vedly k pozdějšímu zahájení prodeje. Ten však očividně již musel začít, neboť podle inzerátu prezentovaného na webu Mobile.de je u německé společnosti Semco k dispozici vůbec první exemplář. Najeto má sice 200 kilometrů, se slevou za ojetý model ale rozhodně nepočítejte.
Realita je naprosto jiná, neboť původní cena 1,3 milionu Eur (cca 35,5 milionů korun) narostla takřka na dvojnásobek. K mání je totiž model za 2,38 milionu Eur (65 milionů Kč). Dá se přitom předpokládat, že do tohoto navýšení částečně promluvila nějaká ta příplatková výbava, která u Ferrari není levná ani u běžnějších modelů. Větší podíl ale dozajista jde na vrub exkluzivity této nabídky.
Vlastnit jeden z několika set vyrobených exemplářů LaFerrari a podle všeho i úplně první vyrobený kus je jistě lákavé i přes tu miniaturní porci najetých kilometrů, zvláště, když jej můžete v garáži zaparkovat ihned a ne až za několik měsíců a nemusíte Ferrari dokazovat, že si jeho auto „zasloužíte”. Otázkou ovšem zůstává, jak se vlastně podařilo firmě Semco vůz dostat do vlastnictví. Ferrari je totiž známé také tím, že svou klientelu si důsledně lustruje a překupníkům hlavně limitované edice neprodává. Tady asi někdo šlápl vedle.
Vůbec první vyrobené Ferrari LaFerrari je již k mání na trhu „ojetin“ za ne zrovna nízkých 65 milionů korun
Zdroj: Mobile.de
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před hodinou - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera - Nová, původně jen elektrická značka VW upřesnila, jak do svých aut nainstaluje spalovací motory
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva