Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche upřesnilo řešení kauzy hořících 911, zákazníci dostanou rok záruky navíc
13.4.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Přesně 22. dubna rozjede německá automobilka výrobu motorů pro novou GT3 s modifikovaným upevněním ojnic. Výměny pohonných jednotek začnou následně.
Patrně si ještě vzpomenete na kauzu hořících Porsche 911 GT3, s níž si zufenhausenský výrobce dlouho nevěděl rady a musel kvůli ní zastavit výrobu i dodávky tohoto modelu. Nakonec příčinu celého problému našel a dosavadním 785 zákazníkům na celém světě přislíbil výměnu problematického motoru za zcela nový. To je dosti radikální a tím pádem i drahé a komplikované řešení, o kterém zřejmě ještě budeme nějakou chvíli slýchat. Asi nepřekvapí, že se dalším postupem Porsche nechce dále chlubit, z dopisu rozeslaného zákazníkům, který přetiskli kolegové z amerického Autoblogu, je ale zřejmý i ten.
Podle e-mailu adresovaného americkým klientům začne Porsche 22. dubna vyrábět nové motory pro GT3, u nichž již bude poněkud hořlavý problém s upevněním ojnic vyřešen. Následně budou tyto motory distribuovány po celém světě a u jednotlivých exemplářů nové 911 GT3 vyměněny. Jak dlouho bude celá akce trvat, Němci nezmiňují, předpokládat, že dříve než do konce května celou akci uzavřít nezvládnou, ale není nemístné.
Porsche též dříve slíbilo, že postižené majitele vozu, kteří už pěkných pár týdnů svou GT3 jezdit nemohou a ještě nějaký ten pátek ani nebudou, nějak odškodní. I tato záležitost byla zmíněným dopisem upřesněna, když každý z dosavadních kupců GT3, které bude vyměněna pohonná jednotka, dostane od automobilky záruku na celý vůz na dalších 12 měsíců zdarma.
Jestli to bude pro jistě náročné klienty, kterým bude jejich nový vůz po pár měsíců prakticky k ničemu a dost možná jej v garáži nebudou mít ani dva roky, dostatečná satisfakce, ukážou jejich reakce. Zatím můžeme dodat jen tolik, že vás o dalším vývoji této pro Porsche jistě prekérní situace budeme informovat.











Ještě donedávna jsme si mysleli, že největším problémem nové GT3 je převodovka. On je to ale motor, tedy alespoň u všech dosud prodaných exemplářů...
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
K mání je dodnes funkční legendární mistrovská Formule 1 Michaela Schumachera, půl miliardy na ni může být málo
3.4.2025Trumpova cla si rychle vybírají svou daň. Stellantis zastavil výrobu v prvních dvou továrnách mimo USA, propustí 5 400 lidí
4.4.2025Když Rolls-Royce nechce zákazníkovi prodat jinak elektrický Spectre s motorem V12, může si takové auto nechat postavit od Slováků
4.4.2025Škoda Elroq RS je venku jako sice hezké, ale jinak naprosto zbytečné a nic neřešící 2,3tunové monstrum
4.4.2025Podívejte se, co musí vydržet nový supersport, aby ho pustili na silnice. Auto v rámci vývoje doslova utýrají
4.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva