Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche Cayman GT4 může znít i reagovat ještě lépe, stačí nové svody výfuku (videa)
3.10.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Existují dvě verze, jedna s katalyzátory, druhá bez nich. Každá zní jinak, každá stojí jinak a obě dvě jsou velmi lákavé. Originální výfuk si ale schovejte.
Porsche Cayman GT4 je úžasné už v sériovém stavu. Inženýři Porsche konečně namontovali 3,8litrovou verzi plochého šestiválce i doprostřed auta, ne jen za zadní nápravu, a k tomu stroj upravili tak, že snad není zapáleného řidiče, fandícího atmosféře a manuálu, který by tohle auto neobdivoval, nás nevyjímaje.
Je to horké zboží, není snadné se k nějakému kousku dostat a velmi rychle se z Caymanu GT4 stane sběratelský kousek, takže bude ceněný sériový stav. Pokud ale máte své auto pro sebe a ne pro ostatní a máte za to, že váš Cayman GT4 je příliš tichý a ospalý, americká firma Fabspeed Motorsport má řešení - nové svody.
Existují dvě varianty, Sport a Race, která každá má trochu jiný efekt a také cenovku. Verze Sport je vybavena rychloprůchozím katalyzátorem a nabídne kromě lepšího zvuku také fakt, že vaše auto projde STK, pokud nežijete v Kalifornii, ale přesto bude mít oproti sériovému stavu více výkonu v některém pásmu otáček, jak ukáže graf níže. To vše za 3 095 dolarů, tedy asi 73 tisíc korun.
Verze Race nemá katalyzátory, takže byste s ní neměli jezdit po běžných silnicích, ale ve skutečnosti, zejména máme-li na paměti Dieselgate, to planetě bude úplně jedno. Přidá více výkonu v širším spektru otáček, jak ukazuje graf; maximum je 27 koní a 52 Nm navíc. To na pouhé nové svody vypadá jako docela dost, ale odstranění katalyzátorů dělává hodně. Většinou také znamená rozsvícení kontrolky motoru, ovšem údajně po třech stovkách kilometrů testování se kontrolka motoru nerozsvítila.
Závodní svody dostanete levněji, za 2 495 dolarů, tedy asi 59 tisíc korun, právě proto, že tu nejsou drahé katalyzátory. Před STK budete muset namontovat sériový výfuk, ale trocha práce za ten nádherný zvuk, který si můžete poslechnout ve videích níže, jistě bude stát.
Verze Race nemá katalyzátory, je levnější a nabídne lepší zvuk
S verzí Sport projdete STK všude kromě Kalifornie
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 4 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 2 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 3 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 4 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 5 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva