Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 Turbo dostalo nový Aerokit, přítlak navyšuje až o 18 kilogramů
4.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přeplňované modely Turbo a Turbo S můžete osadit předním spoilerem a zadním stavitelným křídlem. Levné však navýšení přítlaku nebude.
Ještě jednou se dnes podíváme do Zuffenhausenu, i když po odhalení nového Porsche Cayman GT4 se nebude jednat o takovou bombu. A zároveň ani vyslovenou novinku, neboť první zmínky o příplatkovém Aerokitu, jež je určen modelu 911 Turbo, se datují k listopadu loňského roku. Tehdy jsme ovšem měli k dispozici jen pár fotografií a cenu příslušenství. Nyní si ovšem můžeme posvítit na veškeré detaily.
Vpředu se tedy nachází nový spoiler, který dostal i stabilizační boční křidélka. K tomu se přidává přepracovaná záď, kde najdeme napevno uchycené křídlo. To se rovněž pyšní bočními stabilizátory a zároveň přihazuje středovou část, u které lze nastavit úhel sklonu. Veškeré tyto komponenty byly navíc odladěny ve větrném tunelu ve Weissachu, pročež nikterak nenavyšují koeficient odporu vzduchu.
Navýšen je však přítlak dosahovaný při rychlosti 300 km/h. Pokud je vůz nastaven na režim Speed, pak se přítlak zvýšil o 17 kilogramů na celkových 26 kg, při zvoleném módu Performance pak o 18 kilogramů na 150 kg. Zákazníci si přitom mohou vybrat, zda Aerokit zvolí lakovaný v barvě karoserie či v černém provedení. V takovém případě Porsche ve stejné barvě vyvede i boční prahy a zadní difuzor.
Cena byla stanovena 5 355 Eur (cca 149 000 Kč) v případě nových vozů, kromě toho ovšem můžete novými doplňky osadit také již dříve prodané exempláře. V takovém případě zaplatíte „pouze“ 4 879 Eur (135 500 Kč), ovšem bez laku a montáže. Je přitom zcela jedno, zda vlastníte Porsche 911 Turbo nebo výkonnější provedení Turbo S.




Nový Aerokit přihazuje Porsche 911 Turbo až 18 kilogramů na přítlaku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez: Marquez nebo někdo jiný? včera 10:00
- MS WSSP 2025: Ducati je až čtvrtá 23.4.2025
- Red Bull Rookies do své 19. sezóny 22.4.2025
- Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta 22.4.2025
- Časový program evropské premiéry v Jerezu 22.4.2025
Nejnovější články
Náhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
před 10 hodinamiNěmci poznávají „kouzlo” zelené ekonomiky. Lidé si stěžují na málo dobíjecích stanic, třetinu jich ale nikdo nepoužívá
včeraMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraBMW strhlo kamufláž z chystané nové řady 3, tady jede vaše příští auto splnitelných snů. Anebo ne?
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.24. 22:22 - Stepan
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- S větrem ve vlasech.... 04.24. 16:27 - pavproch
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 04.23. 23:57 - Whiskentle
- Dotazník- manuál vs. automat? 04.23. 12:58 - klara07