Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 GTS 2017 má čas z Ringu, je na dostřel GT2 i GT3 RS
19.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Novinka z Zuffenhausenu s 450 turbokoňmi zvládla Zelené peklo za pouhých 7 minut a 26 sekund. A příplatkovými pneu umí být ještě rychlejší.
Přeplňovanému třílitrovému šestiválci Porsche jsme zatím nepřišli na chuť. Nikoliv proto, že by šlo o špatnou pohonnou jednotku, ale z důvodu diktátu Evropské unie, jemuž automobilka ustoupila. Při pohledu na příplatkovou výbavu automobilky se přitom dá předpokládat, že zákazníci by klidně zaplatili i nějakou tu korunu navíc, pokud by měli atmosférickou verzi i nadále na výběr.
Na tomto hrobě ale nemá smysl plakat - co se stalo, to se již nezmění. S přeplňováním je tedy třeba počítat, přičemž vůči výkonům nejspíše nikdo brojit nebude. Dvojnásob to platí o nově odhalené verzi GTS pro rok 2017, která dostala výkon 450 koní. Kupé osazené automatem PDK a pohonem všech čtyř kol s ním zvládá stovku za 3,6 sekundy, nás ovšem více zajímá jiný čas.
Porsche žhavou novinku poslalo i na Nürburgring a výsledkem byl čas 7 minut a 26 sekund. Tedy o 12 sekund rychleji než předchozí provedení a rychleji než BMW M4 GTS osazené pneumatikami Michelin Pilot Sport 2. Mnichovský speciál je tak rázem pomalejší než „obyčejná sériovka“ z Zuffenhausenu.
Ani Porsche ovšem nezůstalo jen u sériového obutí, a GTS vyslalo na Ring ještě jednou, tentokráte s příplatkovými pneumatikami Pirelli P-Zero Corsa ve specifikaci N0. Ty budou zakrátko nabízeny zákazníkům, kteří sáhnou po 20palcových litých kolech (u GTS jsou standard) přičemž čas novinky ještě dále sráží, a to na pouhopouhých 7 minut a 22 sekund.
GTS se tím dostává do vrcholné ligy nejlepších modelů značky. Pokud pomineme rekordní 918 Spyder, zůstane nám jen 911 997 GT2 RS, které Ring zvládlo o 4 sekundy rychleji, a 911 991 GT3 RS s o 2 s rychlejším časem. Ty přitom obouvaly ještě lepší pneumatiky...
Porsche 911 GTS dosáhlo na Ringu působivého času, zvláště s příplatkovými pneumatikami
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejčtenější články
- Poslední BMW 3 s šestiválcem bez turba a manuálem je k mání jako dodnes nové auto, je to Top Gun bizarních specifikací
19.12.2024 - Prodeje nových aut v Evropě spadly do červených čísel, prodeje elektromobilů se meziročně propadají skoro o 10 procent
20.12.2024 - Mercedes chce zaplavit německé dálnice auty, která nepojedou víc jak 95 km/h, je to další odtržení Němců od reality
20.12.2024 - Vrcholná Corvette odhalila svou dynamiku. Akcelerací i maximálkou pokoří Ferrari či Lamborghini, ač stojí zlomek jejich cen
20.12.2024 - Už i Lancia otáčí. Její další novinka nebude jen povinnost plnící auto, chce znovu ohromit zákazníky
20.12.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva