Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 GT3 991 předvádí své jízdní schopnosti i zvuk na nových videích
24.6.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Vybavení nové GT3 pouze automatickou převodovkou je nesporně zklamáním, všechno ostatní nikoli. Takhle zní a jede nejrychlejší 911 GT3 v historii.
Nová generace Porsche 911 GT3 v nás od svého představení budí nadšení i zklamání naráz. Na jednu stranu jde nesporně o špičkový stroj s řadou technických vychytávek, o němž Porsche tvrdí, že zdolá Severní smyčku německého Nürburgringu za 7 minut a 30 sekund. Všechna čest, stejná slova ostatně patří i 475 koním výkonu, akceleraci z 0 na 200 km/h nebo řiditelné zadní nápravě.
Proč ale vůz, který nikdy nebyl k dispozici s jinou než manuální převodovkou a Porsche o něm ještě nedávno tvrdilo, že kvůli úspoře hmotnosti ani jinou dostat nemůže, rázem vstupuje do nabídky a pouze s automatem PDK, nám prostě nejde do hlavy. Nic proti PDK, je to skvělý automat a v GT3 se chová ještě lépe, nabídnout jej bez alternativy ale považujeme za fatální omyl, jehož dopady vám dobře vykreslí třeba test nového BMW M6 s manuální převodovkou. Také ta se u nás jinak prodává jen podobným automatem se dvěma spojkami a právě manuální alternativa z USA limity automatu vykresluje do detailu.
Pokud zapomeneme na tuto hořkou příchuť, kterou každý kontakt s novou GT3 připomene, pak už tu máme jen dobré věci. Dvě z nich vám přitom lépe pŕiblíží přiložená videa, která podobně jako ta víkendová s Maserati Ghibli nepochází od Porsche, ale od amatérů, tedy alespoň co se natáčení podobných krátkých filmů týče. Ostatně automobilka nám zatím dvěma vlastními snímky mnoho příležitostí okusit ryzí projev nové GT3 nedala.
První a jisté zajímavější video má na svědomí kolega Christian Gebhardt z německého Sport Auta, z jehož prací už jste se na našich stránkách mohli setkat několikrát. Tentokrát protáhl novou GT3 v horách a i když to není žádná zběsilá jízda, je dost rychlá na to, aby naznačila co v zatím vrcholné 911 991 vězí. Druhé video od rakouských milovníků sporťáků je více statické, o to více vám ale dovolí vychutnat si zvuk dále posíleného šestiválce nejnovějšího „gétéčka”, byť převážně v nižších otáčkách. Tak se na to mrkněte...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 5 hodinamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nejnovější články
Putinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před hodinouElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 2 hodinamiNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
před 4 hodinamiPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 5 hodinamiNové spalovací Audi A6 předčasně odhalil únik. Pomník chaotičnosti jednání značky tradiční kupce nejspíš znovu zklame
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva