Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř
15.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německý tuner přiveze do Ženevy nejen úpravy kokpitu, ale také výfukový systém Racing a systém měnící světlou výšku přídě v rozmezí 60 milimetrů.
Společnost TechArt se na vozy Porsche specializuje již od roku 1987. V květnu 2008 se svým modelem GT Street RS vyhrála evropské tuningové klání a neoficiálně se tak stala něčím jako nejlepším úpravcem Starého kontinentu. Na základě některých přestaveb pak dokonce získala i statut nezávislého výrobce, a tak ji rozhodně nelze považovat za sešlost amatérských garážníků. To se ostatně snaží potvrdit i nejnovějším dílkem, které za pár týdnů kompletně představí na ženevském autosalonu. Co můžeme očekávat?
TechArt podle svých slov sáhnul na vnější design, do interiéru i na mechanické komponenty. Z venkovní vizáže nám ovšem aktuální sada fotografií příliš neukazuje. Patrný je pouze nový nárazník snižující vztlak na přední nápravě o 5 kg, prahy a litá kola. Mimo to ovšem TechArt nabídne také zadní křídlo a difuzor, s nimiž přichází přítlak vyšší o 17,5 až 76 kg (v závislosti na rychlosti). V případě ráfků je pak možný výběr z kovaných dvacítek nebo jednadvacítek TechArt Formula III, přičemž oproti standardním litým kolům dochází k redukci hmotnosti o 15 procent.
Viditelnější jsou změny v interiéru, které Carreru 4S mění na zelený přízrak. Divit bychom se tomu ale neměli, přeci jen šlo o oblíbenou barvu Ferdinanda Porsche, i když v trochu tmavším odstínu, než je tento. TechArt jej přitom použil na pozadí přístrojů, kontrastní švy, pár obrouček a zadní stranu sedadel. Sadu změn pak doprovází trojramenný sportovní volant nebo černé kožené čalounění.
Tím firma z Leonbergu nekončí, v Ženevě totiž představí také hydraulický systém nadzdvihávající přední nápravu Porsche o 60 mm. Obdobnou finesu přitom najdeme hlavně u modelů Lamborghini, kde napomáhá přejezdu retardérů. V případě Carrery je funkčnost systému omezena rychlostí 60 km/h, po jejímž překonání se podvozek vrací do normálu. Další novinkou je pak výfukový systém Racing, jehož škrticí klapky (a tedy i zvukovou kulisu) je možné ovládat tlačítkem v kabině. Tímto prvkem je přitom možné vybavit nejen Porsche 911 4S, ale také Carreru S s pohonem zadních kol. Další detaily se dozvíme ve Švýcarsku.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013.








Porsche 911 Carrera 4S se po zásazích tuningové společnosti TechArt proměni zvenčí, uvnitř i pod kapotou
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
před 5 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nejčtenější články
Většina automobilek spílá Trumpovi za nová cla na auta, jedna ale nazývá věci pravými jmény: Může za to EU
28.3.2025Volvo žádá majitele tisíců dobíjecích aut, aby je okamžitě přestali nabíjet. Hoří, tedy pardon, stíhají je „termální události”
28.3.2025Někdo najel s nezničitelným Mercedesem 1,4 milionu km a prodává ho dál, pro současný Mercedes je to hořká pilulka
28.3.2025Japonci znovu staví legendární americké muscle cary z levné Hondy Civic, teď dokonce i v její nejúspornější verzi
28.3.2025Peugeot nedokáže rozprodat ani 14 elektrických 308 na celém kontinentu, auto nechce prakticky nikdo
28.3.2025
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.28. 13:35 - Zajda
- VZKAZY 04.28. 12:11 - Brus
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch