Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř

Německý tuner přiveze do Ženevy nejen úpravy kokpitu, ale také výfukový systém Racing a systém měnící světlou výšku přídě v rozmezí 60 milimetrů.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř

15.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Německý tuner přiveze do Ženevy nejen úpravy kokpitu, ale také výfukový systém Racing a systém měnící světlou výšku přídě v rozmezí 60 milimetrů.

Společnost TechArt se na vozy Porsche specializuje již od roku 1987. V květnu 2008 se svým modelem GT Street RS vyhrála evropské tuningové klání a neoficiálně se tak stala něčím jako nejlepším úpravcem Starého kontinentu. Na základě některých přestaveb pak dokonce získala i statut nezávislého výrobce, a tak ji rozhodně nelze považovat za sešlost amatérských garážníků. To se ostatně snaží potvrdit i nejnovějším dílkem, které za pár týdnů kompletně představí na ženevském autosalonu. Co můžeme očekávat?

TechArt podle svých slov sáhnul na vnější design, do interiéru i na mechanické komponenty. Z venkovní vizáže nám ovšem aktuální sada fotografií příliš neukazuje. Patrný je pouze nový nárazník snižující vztlak na přední nápravě o 5 kg, prahy a litá kola. Mimo to ovšem TechArt nabídne také zadní křídlo a difuzor, s nimiž přichází přítlak vyšší o 17,5 až 76 kg (v závislosti na rychlosti). V případě ráfků je pak možný výběr z kovaných dvacítek nebo jednadvacítek TechArt Formula III, přičemž oproti standardním litým kolům dochází k redukci hmotnosti o 15 procent.

Viditelnější jsou změny v interiéru, které Carreru 4S mění na zelený přízrak. Divit bychom se tomu ale neměli, přeci jen šlo o oblíbenou barvu Ferdinanda Porsche, i když v trochu tmavším odstínu, než je tento. TechArt jej přitom použil na pozadí přístrojů, kontrastní švy, pár obrouček a zadní stranu sedadel. Sadu změn pak doprovází trojramenný sportovní volant nebo černé kožené čalounění.

Tím firma z Leonbergu nekončí, v Ženevě totiž představí také hydraulický systém nadzdvihávající přední nápravu Porsche o 60 mm. Obdobnou finesu přitom najdeme hlavně u modelů Lamborghini, kde napomáhá přejezdu retardérů. V případě Carrery je funkčnost systému omezena rychlostí 60 km/h, po jejímž překonání se podvozek vrací do normálu. Další novinkou je pak výfukový systém Racing, jehož škrticí klapky (a tedy i zvukovou kulisu) je možné ovládat tlačítkem v kabině. Tímto prvkem je přitom možné vybavit nejen Porsche 911 4S, ale také Carreru S s pohonem zadních kol. Další detaily se dozvíme ve Švýcarsku.

Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013.


Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř - 1 - Porsche 911 Carrera 4S TechArt 2013 01Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř - 2 - Porsche 911 Carrera 4S TechArt 2013 02
Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř - 3 - Porsche 911 Carrera 4S TechArt 2013 03Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř - 4 - Porsche 911 Carrera 4S TechArt 2013 04Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř - 5 - Porsche 911 Carrera 4S TechArt 2013 05Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř - 6 - Porsche 911 Carrera 4S TechArt 2013 06Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř - 7 - Porsche 911 Carrera 4S TechArt 2013 07Porsche 911 Carrera 4S TechArt bude zelenější než rybník Brčálník, ale jen uvnitř - 8 - Porsche 911 Carrera 4S TechArt 2013 08
Porsche 911 Carrera 4S se po zásazích tuningové společnosti TechArt proměni zvenčí, uvnitř i pod kapotou

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.