Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 991: 7 rychlostí, delší rozvor a interiér jak z Panamery (+ foto)
30.6.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Nové Porsche 911 má k oficiálnímu představení stále daleko, kolegům z Car and Driver se ale podařilo získat několik informací o něm přímo od Porsche. Navíc ukořistili i první snímek interiéru.
Chystané další generaci Porsche 911 s interním označením 991 jsme se věnovali již několikrát. Zvěsti o standardně montovaném hybridním pohonu ve stylu KERS se nakonec neukázaly být pravdivými, informace o sedmistupňové manuální převodovce už ale vypadaly reálně. K tomu jsme se zmínili i o nové 911 Targa, která by se měla podle všeho vrátit k tradičnímu pojetí, jenž bylo naposledy k vidění u generace 964 z přelomu osmdesátých a devadesátých let.
To všechno byly zajímavé zprávy, měly ale jeden háček - šlo o pouhé spekulace, třebaže postavené na základech informací z věrohodných zdrojů. Nyní pro vás máme něco lepšího. Kolegové z amerického magazínu Car and Driver se totiž zúčastnili testů automobilky v Jihoafrické republice a přímo od lidí od Porsche se dozvěděli několik de facto oficiálních specifikací. Co tedy novou 911 čeká a nemine?
Předně známe výkonové specifikace obou základních modelů. Výchozí Carrera se nově dočká 350 koní z motoru 3,4 H6, silnější Carrera S s šestiválcovým boxerem 3,8 by si pak měla pomoci až k 400 koním. Zajímavější je ovšem potvrzení předchozích zvěstí o použití sedmistupňové manuální převodovky. Nová 911 tak bude vůbec prvním vozem, který nabídne ručně i samočinně řazenou sedmistupňovou převodovou skřín.
Stvrzeny byly též informace o tom, že vůz dostane o plných 10 centimetrů delší rozvor, což může zásadně pozměnit jeho jízdní vlastnosti. Délka přitom naroste jen 6 centimetrů, což změnu charakteru dále umocní. Tato modifikace je zjevně motivován možným pozdějším použitím hybridního pohonu, který by se měl objevit v nabídce v rámci faceliftu v roce 2016.
Méně zajímavým či příznivým poznáním je to, že se normovaná spotřeba paliva sníží o 12-15 procent, vůz dostane elektrický posilovač řízení namísto hydraulického, elektronickou parkovací brzdu, větší střešní okno a jako standard 19" kola. Co je naopak pozoruhodné jsou časy z testů vývojových verzí na Nordschleife - 8:04 pro verzi Carrera a 7:50 pro Carreru S.
Aby toho nebylo málo, přikládáme i snímek interiéru vozu, který odhaluje architekturu blízkou té z Panamery a potvrzuje mj. absenci klasické parkovací brzdy. Více z přiloženého snímku můžete vyzkoumat sami, další více či méně oficiální specifikace 911 991 můžeme jistě očekávat co nevidět.
Alespoň interiér nové 911 nás již nepřekvapí
Zdroj: Car and Driver
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
před 10 hodinami - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
před 11 hodinami - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
včera - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
včera - Nevídané, sami odboráři přiznali, že si zaměstnanci VW žijí nad poměry. Navrhují snížení platů, aby firma mohla přežít
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva