Podívejte se, co zákazník Rolls-Roycu udělal pro lidi, co mu vyrobili auto

Bohaté lidi mnozí automaticky označí za sebestředné, bezohledné, arogantní. Může to tak být, ale nemusí, jak ukazuje případ tohoto nutně bohatého zákazníka automobilky Rolls-Royce.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Podívejte se, co zákazník Rolls-Roycu udělal pro lidi, co mu vyrobili auto

10.5.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Podívejte se, co zákazník Rolls-Roycu udělal pro lidi, co mu vyrobili auto

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Bohaté lidi mnozí automaticky označí za sebestředné, bezohledné, arogantní. Může to tak být, ale nemusí, jak ukazuje případ tohoto nutně bohatého zákazníka automobilky Rolls-Royce.

Pokud si kupujete nový automobil mainstreamové značky, navážete bližší vztah maximálně s jeho prodejcem a posléze případně se servisními techniky. Rozhodně však nebudete za jeho vyrobení děkovat zaměstnancům továrny. U luxusních značek ale celý proces funguje trochu jinak, nezřídka dochází k doladění objednávky či samotného vozu přímo ve fabrice. Z jistého úhlu pohledu tak ani nepřekvapí vděčnost jednoho z majitelů nové generace Rolls-Royce Phantom, již vyjádřil právě osazenstvu továrny.

Zákazník, který si přeje zůstat v anonymitě, poslal do Goodwoodu dort v podobě luxusní limuzíny. Aby přitom vše dotáhl k dokonalosti, stejně jako Rolls-Royce v případě reálného vozu, opatřil jej stejnou barvou, jaká zdobí i jeho karoserii. Na slavnostní ceremonii se pak neváhal ukázat se servírovacím nožem v ruce, byť dort pouze nakrojil a zbytek práce již ponechal na cateringovém personálu.

„Rád bych vyjádřil svůj nejhlubší vděk všem těžce pracujícím lidem. Jsou to právě tito nikým neopěvovaní hrdinové, kteří jsou odpovědní za toto pojízdné umělecké dílo,“ uvedl vlastník vozu, jenž patří k jedněm z vůbec prvních. Nesmíme totiž zapomínat na skutečnost, že osmá generace zamířila do výroby letos v lednu a Rolls-Royce obvykle vyrobí jen pár set exemplářů ročně.

Šéf britské automobilky Torsten Müller-Ötvös pak dodal, že „u našich zákazníků není neobvyklé, že poděkují mužům a ženám, kteří jejich vůz vyrobili. Nicméně toto je poprvé, co někdo vyjádřil svou vděčnost tímto způsobem. Rádi bychom proto našemu patronovi (tak automobilka klientelu nazývá - pozn. red.) za toto výjimečné gesto, které bylo personálem vřele uvítáno, poděkovali.“

Phantom osmé generace má být uvnitř vůbec nejtišším vozem planety. O jeho pohon se pak, stejně jako v případě předchůdce, stará 6,75litrový dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec naladěný na 571 koní. Zrychlení standardní verze zabere 5,3 sekundy, ta prodloužená je o desetinu pomalejší. Zrovna tento údaj ale majitele zajímá ze všeho nejméně.


Podívejte se, co zákazník Rolls-Roycu udělal pro lidi, co mu vyrobili auto - 1 - Rolls-Royce Phantom VIII podekovani zakaznika 01Podívejte se, co zákazník Rolls-Roycu udělal pro lidi, co mu vyrobili auto - 2 - Rolls-Royce Phantom VIII podekovani zakaznika 02
Poděkovat automobilce za vyrobení svého vozu se dá různým způsobem. Majitel nového Rolls-Royce Phantom tak učinil s velkou grácií

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše