Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů

České zastoupení Peugeotu ceník hybridního sedanu 508 prozatím nezveřejnilo, mizerný kurz koruny však rozumným částkám příliš nenahrává.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů

22.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

České zastoupení Peugeotu ceník hybridního sedanu 508 prozatím nezveřejnilo, mizerný kurz koruny však rozumným částkám příliš nenahrává.

Další, po crossoveru a kombi třetí karosářská varianta hybridního Peugeotu 508 se pozvolným tempem rozjíždí po evropských showroomech. Nebo se k tomu spíše chystá. O začínajícím prodeji sedanu s dieselem pod přední kapotou a elektromotorem u zadní nápravy (s celkovým výkonem 200 koní) jsme vás poprvé informovali už v březnu, když britské zastoupení Peugeotu zveřejnilo první ceny a technické detaily.

Ozvalo se však poněkud brzy, první auta k tamním zákazníkům dorazí až v červenci. Kolik jich bude sedan 508 HYbrid4 stát? Ne málo, zaplatí za něj 31 450 liber, což podle současného mizerného kurzu koruny vychází na něco málo přes milion korun, ačkoli v březnu to bylo „jen” 931 tisíc Kč.

Druhým evropským státem, který zná ceny nového hybridního Peugeotu je domácí Francie, ani tam ale nepůjde o žádnou láci. Čtyřdveřová 508 bude v základu za 39 200 Eur, což je zhruba o pět tisíc korun vyšší částka než v Británii.

Znamená to tedy, že sedan Peugeot 508 HYbrid4 bude u nás za milion? Při přepočtu to tak dnes opravdu vychází, nicméně francouzská značka si takovou cenu nemůže dovolit nasadit. Crossover 508 RXH je v současnosti českým zastoupením nabízen za 995 tisíc Kč a o pár koní silnější sedan Peugeot 508 2,2 HDi (204 k) stojí v nejvyšší výbavě GT necelých 915 tisíc. Pokud si má někdo hybridní sedan koupit, bude muset Peugeot jít se základní cenou na nějakých 900 tisíc a ani pak nemá jistotu, že svým dieselovým hybridem osloví tolik zákazníků, kolik by si přál.

Z dalších nově zveřejněných podrobností víme, že vůz bude mít kvůli druhému motoru a akumulátorům k dobru zmenšený zavazadlový prostor ze standardních 515 na o poznání skromnějších 355 litrů. Zbylé detaily o technice a dynamice, které jsme vám předestřeli už před třemi měsíci, zůstávají v platnosti.


Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů - 1 - Peugeot 508 hybrid sedan nove 01Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů - 2 - Peugeot 508 hybrid sedan nove 02Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů - 3 - Peugeot 508 hybrid sedan nove 03Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů - 4 - Peugeot 508 hybrid sedan nove 04Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů - 5 - Peugeot 508 hybrid sedan nove 05Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů - 6 - Peugeot 508 hybrid sedan nove 06Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů - 7 - Peugeot 508 hybrid sedan nove 06a
Hybridní sedan bude ve Francii i Británii minimálně za milion, s takovou cenovkou by ale u nás mohl mít problém

Zdroj: Blog Automobile, Ccarscoop

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.