Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeot 508 HYbrid4 sedan: diesel-elektrická čtyřkolka jde do prodeje, máme par nových detailů
22.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
České zastoupení Peugeotu ceník hybridního sedanu 508 prozatím nezveřejnilo, mizerný kurz koruny však rozumným částkám příliš nenahrává.
Další, po crossoveru a kombi třetí karosářská varianta hybridního Peugeotu 508 se pozvolným tempem rozjíždí po evropských showroomech. Nebo se k tomu spíše chystá. O začínajícím prodeji sedanu s dieselem pod přední kapotou a elektromotorem u zadní nápravy (s celkovým výkonem 200 koní) jsme vás poprvé informovali už v březnu, když britské zastoupení Peugeotu zveřejnilo první ceny a technické detaily.
Ozvalo se však poněkud brzy, první auta k tamním zákazníkům dorazí až v červenci. Kolik jich bude sedan 508 HYbrid4 stát? Ne málo, zaplatí za něj 31 450 liber, což podle současného mizerného kurzu koruny vychází na něco málo přes milion korun, ačkoli v březnu to bylo „jen” 931 tisíc Kč.
Druhým evropským státem, který zná ceny nového hybridního Peugeotu je domácí Francie, ani tam ale nepůjde o žádnou láci. Čtyřdveřová 508 bude v základu za 39 200 Eur, což je zhruba o pět tisíc korun vyšší částka než v Británii.
Znamená to tedy, že sedan Peugeot 508 HYbrid4 bude u nás za milion? Při přepočtu to tak dnes opravdu vychází, nicméně francouzská značka si takovou cenu nemůže dovolit nasadit. Crossover 508 RXH je v současnosti českým zastoupením nabízen za 995 tisíc Kč a o pár koní silnější sedan Peugeot 508 2,2 HDi (204 k) stojí v nejvyšší výbavě GT necelých 915 tisíc. Pokud si má někdo hybridní sedan koupit, bude muset Peugeot jít se základní cenou na nějakých 900 tisíc a ani pak nemá jistotu, že svým dieselovým hybridem osloví tolik zákazníků, kolik by si přál.
Z dalších nově zveřejněných podrobností víme, že vůz bude mít kvůli druhému motoru a akumulátorům k dobru zmenšený zavazadlový prostor ze standardních 515 na o poznání skromnějších 355 litrů. Zbylé detaily o technice a dynamice, které jsme vám předestřeli už před třemi měsíci, zůstávají v platnosti.







Hybridní sedan bude ve Francii i Británii minimálně za milion, s takovou cenovkou by ale u nás mohl mít problém
Zdroj: Blog Automobile, Ccarscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
včeraBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Vítězství lokalmatadora Zarca včera 15:51
- Moto2 vyhrál lídr Gonzalez, 7. Salač včera 15:28
- Vítězem Moto3 Rueda včera 11:58
- Mokrý warm-up pro Joana Mira včera 09:58
- Marc Marquez vítězem Tissot Sprintu 10.5.2025
Nejnovější články
Nejnovější Honda je totální vzhledový bizár, podívejte se na tu příď jako z Pacmana. A to je jen začátek
včeraElektromobily se stávají finančně neúnosnými i pro služby na sdílení aut, jejich provoz stojí ročně o 185 tisíc víc než u spalovacích vozů
včeraKlasické Porsche 911 dostalo nový život s úchvatným novým motorem 4,0 bez turba, točí až 8 tisíc otáček
včeraKrize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro
včeraSrovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva