Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeot 206+ končí, čeká nás 207+?
6.4.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
S příchodem zbrusu nového Peugeotu 208 se uzavírá skoro čtrnáctiletá kariéra Peugeotu 206. Čeká podobná budoucnost jeho následníka?
Na webových stránkách českého zastoupení Peugeotu sice 206+ stále najdete, holandský Autoweek ale konstatuje, že tamní dealeři od 1. dubna přestali na tento model přijímat objednávky, protože se jednoduše přestal vyrábět. Nelze tedy očekávat, že by se v České republice mělo stát něco jiného, protože ani zlaté české ručičky další dvěstěšestky z hlíny neuplácají. Prodejci se nyní pouze zbavují posledních skladových zásob, nové 206+ už prostě nebudou.
Pochopitelně se tak děje v souvislosti s náběhem výroby nového modelu 208, který brzy dorazí i do našich končin. Příchod novinky tak dělá tečku za kariérou veleúspěšného modelu, která si v ničem nezadá s nekonečnými roky slávy Tiny Turner ve světě hudby. Prodával se již od roku 1998 a i po příchodu nové 207 zůstal v nezměněné podobě ve výrobě až do roku 2009. Tehdy se dočkal faceliftu, jenž mu dodal tvář blízkou pozdějším vozům značky a jméno 206+. V této podobě zůstal v nabídce až skoro do dnešního dne.
S koncem 206+ pochopitelně vyvstává otázka, zda Peugeot tento úspěšný recept zopakuje a jednou se dočkáme i 207+. Myslím, že je to prakticky vyloučené. 207 totiž zdaleka nedosáhla takových úspěchů jako 206 a oslovila téměř jen třetinu zákazníků. Působení 207 na trhu lze v tomto kontextu označit za neúspěšné a Peugeot nemá důvod tento příběh jakkoli protahovat. Ostatně, v Holandsku prý již nelze objednat ani 207, což by tento stav jen podporovalo.
Francouzi přesto nemusí truchlit. Mají novou 208, která vypadá velmi zajímavě nejen vizuálně, ale i technicky (už ta nízká hmotnost...) a měla by být znovu tím úspěšným malým Peugeotem. Zda se jím opravdu stane, to uvidíme již brzy.









Životní cesta Peugeotu 206 definitivně skončila, už se nevyrábí ani jako 206+
Peugeot 207 úspěch svého předchůdce nezopakoval ani v nejmenším a Frnacouzi budou zřejmě rádi, že ho mají z krku
Budoucnost mini se lvem ve znaku se jmenuje 208, měla by být náplastí na ukončení výroby obou předchůdců
Zdroj: Autoweek.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejčtenější články
Cena osmileté Tesly s pouhými 74 tisíci km v aukci krutě ukazuje, co majitelům zbude v rukou z původně zaplacených milionů
2.3.2025Pořádné spalovací motory, dokonce bez turba, tu budou i po roce 2035, už začal vývoj jejich nové generace
2.3.2025Jedinou dodnes krásnou a sotva jetou Škodu s motorem V6 TDI a manuálem nikdo nechce, majitel přesto nesleví ani halíř
2.3.2025Mercedes má novou univerzální omluvu pro své propadáky. Také otřesný design modelů EQ označuje za „velmi progresivní”
2.3.2025Elektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
3.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva