Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Pagani Zonda 764 Passione: první fotky možná poslední Zondy, purpurová je jen uvnitř
3.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vše podstatné o limitovaném exempláři jsme již věděli. Nyní máme k dispozici reálné snímky a jednu zprávu z AMG. Ta ovšem není moc příznivá.
Tak to opravdu začíná vypadat na zvoneček umíráček. Vyzvánět přitom bude Pagani Zonda, o jehož konci jsme slyšeli již mnohokrát. Pokaždé se však objevovaly nové a nové limitované edice, které se v řadě případů pyšnily iniciály svých majitelů. Nový exemplář 764 Passione je ale zřejmě opravdu poslední z nich. Důvod? AMG, sportovnímu oddělení Mercedesu, totiž došly pohonné jednotky V12 o objemu 7,3 litru.
Samozřejmě, pokud máte dostatek peněz, možná přesvědčíte Olu Källeniuse, aby jednoho či dva mechaniky nechal pracovat na separátních úkolech. Moc šancí vám ale nedáváme. To spíše přemluvíte Horacia Paganiho, aby přeplňovaný šestilitrový dvanáctiválec určený novince s krkolomným názvem Huayra namontoval pod zadní kapotu Zondy. Čímž byste ostatně získali jedinečný exemplář.
Než se tak stane (jestli vůbec), je poslední vyrobenou Zondou verze 764 Passione, která je součástí tříkusové limitované série 760 RS. Stejně jako soukromý vůz Lewise Hamiltona se pyšní výkonem 760 koní, manuální převodovkou a bodykitem ovlivněným Zondou Cinque. Lišit se ale bude blatníky, které jsou kupodivu standardní a ne klenuté.
Oproti předchozí anonci byl také upřesněn vzhled samotné karoserie. Na růžová vlákna rovnou zapomeňte, tento odstín nesou pouze brzdové třmeny. Místo toho se na přední část otiskla italská trikolora, zatímco interiér byl oháknut do purpurové. Líbí?
Oproti původně ohlášené růžové či fialové kamufláži je nakonec Pagani Zonda 764 Passione vyvedena v čirém laku dávajícím na odiv karbonová vlákna. Růžové jsou pouze třmeny brzd, zatímco interiér byl navléknut do purpurové
Zdroj: GT Spirit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále je 5 volných míst 10:58
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 včera 11:30
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejnovější články
- Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
před 5 hodinami - VW je nepoučitelný. Přes totální fiasko svých elektrických aut se chce zachránit s pomocí nových elektromobilů
před 7 hodinami - Němci chtějí znovu rozjet dotace na elektromobily. Tentokrát ale jen pro mladé lidi a mladé rodiny s dětmi
před 8 hodinami - Lotus po odpískání přechodu na elektrická auta odhalil podobu nových spalovacích pohonů, půjde na to jako nikdo jiný
před 10 hodinami - GM znovu propouští, padáka dostalo 1 000 zaměstnanců. Prý chce mít v týmu jen ty správné lidi
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 11.24. 22:03 - Předseda
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.24. 21:42 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 11.24. 21:00 - M.Z.
- Onboard videa 11.24. 10:52 - brnenska.odchytova
- Mercedes - auto pro masy 11.24. 08:24 - Brus
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 22:32 - mattonecz
- Toyota obecně 11.23. 14:33 - M.Z.
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch