Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Pagani Huayra Roadster konečně potvrzeno, přijde do dvou let
21.4.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Už od příchody Huayry se spekuluje o tom, kdy Pagani přijde s něčím jiným než s výchozím kupé. Teď už konečně víme, kdy se to stane, brzy to ale nebude.
Od prvního představení Pagani Huayra, takového nástupce-nenástupce modelu Zonda, uběhly již více než tři roky. To je nejen na poměry Pagani dost dlouhá doba, abychom se za celou tuto dobu nedočkali od italské automobilky prakticky ničeho dalšího krom od základního modelu. Pagani tedy říká, že každá Huayra je šita na míru zákazníka do té míry, že je vlastně zvláštní, to nám ale přijde být více jako marketingová proklamace nežli realita. I proto svět opakovaně čekal něco nového - o Roadsteru se mluvilo opakovaně, řeč přišla také na výkonnější verzi S. Jenže nic z toho se nikdy nenaplnilo a za vrcholnou novinku pro Huayru lze zatím označit audiosystém Sonus Faber.
Zejména o příchodu otevřeného provedení se mluvilo tolikrát, že nebylo těžké podlehnout dojmu, že jeho premiéra je na spadnutí. Realita je ale bohužel docela jiná - kolegům z Autoblogu se podařilo vyzpovídat mluvčího Pagani Lucu Venturiho, která Roadster konečné slíbil, firma na něm prý pracuje. Jenže také řekl, že příchod této verze máme očekávat až během následujících dvou let. Jistě, to může být i pozítří, pravděpodobně k němu dojde ale až právě za ony dva roky.
O mnoho jiného než o sundání střechy tady přitom nepůjde - vůz má být nadále poháněn přeplňovaným šestilitrovým dvanáctiválcem z produkce AMG, který posílá na zadní kola 720 koní přes sedmistupňovou sekvenci. Ani v tomto směru nelze očekávat změnu třeba směrem k dvouspojkové skříni, té Pagani nevěří zejména kvůli vyšší hmotnosti.
Zkrátka a jednoduše, Huayra Roadster bude a přijde v podobě v jaké ji očekáváme dnes. Jen zkrátka nedorazí tak brzy, jak jsme mohli očekávat...
Pagani Huayra je zatím k mání jen jako kupé. A ještě dva roky tomu nebude jinak, Roadster si stále můžeme jen malovat
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 21 minutami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 21 minutami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před hodinou - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 2 hodinami - Jednání VW s odbory nikam nevedou. Tisíce zaměstnanců demonstrují, stávka je na spadnutí, akcie firmy klesly na 13leté minimum
před 4 hodinami - Jaguar ukázal víc ze svého přelomového modelu a přerodu vůbec, něco tak ujetého svět ještě neviděl
před 5 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva