Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Pagani Huayra Roadster konečně potvrzeno, přijde do dvou let
21.4.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Už od příchody Huayry se spekuluje o tom, kdy Pagani přijde s něčím jiným než s výchozím kupé. Teď už konečně víme, kdy se to stane, brzy to ale nebude.
Od prvního představení Pagani Huayra, takového nástupce-nenástupce modelu Zonda, uběhly již více než tři roky. To je nejen na poměry Pagani dost dlouhá doba, abychom se za celou tuto dobu nedočkali od italské automobilky prakticky ničeho dalšího krom od základního modelu. Pagani tedy říká, že každá Huayra je šita na míru zákazníka do té míry, že je vlastně zvláštní, to nám ale přijde být více jako marketingová proklamace nežli realita. I proto svět opakovaně čekal něco nového - o Roadsteru se mluvilo opakovaně, řeč přišla také na výkonnější verzi S. Jenže nic z toho se nikdy nenaplnilo a za vrcholnou novinku pro Huayru lze zatím označit audiosystém Sonus Faber.
Zejména o příchodu otevřeného provedení se mluvilo tolikrát, že nebylo těžké podlehnout dojmu, že jeho premiéra je na spadnutí. Realita je ale bohužel docela jiná - kolegům z Autoblogu se podařilo vyzpovídat mluvčího Pagani Lucu Venturiho, která Roadster konečné slíbil, firma na něm prý pracuje. Jenže také řekl, že příchod této verze máme očekávat až během následujících dvou let. Jistě, to může být i pozítří, pravděpodobně k němu dojde ale až právě za ony dva roky.
O mnoho jiného než o sundání střechy tady přitom nepůjde - vůz má být nadále poháněn přeplňovaným šestilitrovým dvanáctiválcem z produkce AMG, který posílá na zadní kola 720 koní přes sedmistupňovou sekvenci. Ani v tomto směru nelze očekávat změnu třeba směrem k dvouspojkové skříni, té Pagani nevěří zejména kvůli vyšší hmotnosti.
Zkrátka a jednoduše, Huayra Roadster bude a přijde v podobě v jaké ji očekáváme dnes. Jen zkrátka nedorazí tak brzy, jak jsme mohli očekávat...




































Pagani Huayra je zatím k mání jen jako kupé. A ještě dva roky tomu nebude jinak, Roadster si stále můžeme jen malovat
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez: Marquez nebo někdo jiný? včera 10:00
- MS WSSP 2025: Ducati je až čtvrtá 23.4.2025
- Red Bull Rookies do své 19. sezóny 22.4.2025
- Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta 22.4.2025
- Časový program evropské premiéry v Jerezu 22.4.2025
Nejnovější články
Náhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
před 10 hodinamiNěmci poznávají „kouzlo” zelené ekonomiky. Lidé si stěžují na málo dobíjecích stanic, třetinu jich ale nikdo nepoužívá
před 11 hodinamiMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraBMW strhlo kamufláž z chystané nové řady 3, tady jede vaše příští auto splnitelných snů. Anebo ne?
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva