Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Opel Astra Bi-Turbo 2012: nejsilnější diesel má své české ceny, je zdánlivě dražší než OPC
10.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Zveřejnění českých cen Astry s dieselem o výkonu 195 koní bychom mohli nazvat čekáním na slevy. Bi-Turbo totiž zatím vychází dráž než Astra OPC.
České zastoupení značky Opel zveřejnilo ceny avizovaného nového motoru pro aktuální generaci modelu Astra. V pětidveřovém hatchbacku, třídveřovém GTC a kombíku Sports Tourer je od nynějška k mání dvoulitrový čtyřválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel, který je schopen poslat na šestistupňovou manuální převodovku až 195 koní a maximální točivý moment 400 newtonmetrů při 1 750 až 2 500 ot./min.
Ve všech případech je k mání jen ve zvláštní výbavě, která si říká Bi-Turbo, samotnému motoru pak dal Opel jméno nikoli 2,0 CDTI BiTurbo, jak jsme původně zmiňovali, ale 2,0 DTR. A pokud vám to přijde už teď docela zamotané, věřte, že na složitosti teprve dojde.
Konfigurátor rüsselsheimské automobilky říká, že Bi-Turbo bude nejlevnější v kombinaci s výchozím pětidveřovým hatchbackem - oficiálně stojí 624 900 Kč. Za větší kombi bude nutné připlatit dalších 33 tisíc korun a nejdražší bude třídveřová varianta GTC. Opel za ni chce ještě další dva tisíce.
Pokud vás v tuto chvíli zaráží, který blázen by dal přednost dieselu o výkonu 195 koní a cenovkou 659 900 Kč před Astrou OPC s 280 koňmi za 627 900 Kč, tak by se jich asi opravdu moc nenašlo, jakkoli dieseloví fanatici někdy dávají přesnost naftě za jakýchkoli okolností. Realita je ale v tomto případě ještě trochu zamotanější.
Astra OPC totiž oficiálně stojí 722 900 Kč, zmíněná nižší cena je „akční” (asi nekonečná akce, tak to dnes ve světě aut chodí). Opel tedy může tvrdit, že na ni dává slevu 95 tisíc a zároveň by asi bylo bláhové myslet si, že se bude Bi-Turbo skutečně prodávat za uváděné částky. Pokud by byl Opel stejně štědrý jako u OPC, mohli byste výchozí Bi-Turbo kupovat za nějakých 530 tisíc, brzy se ale s nějakou slevičkou jistě pochlubí sám.








Oficiálně je nové BiTurbo v Astře za 630 až 660 tisíc, na místě kupujícího bychom se ale nebáli říci o nějakou hezkou slevu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před 3 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 3 hodinamiBMW zastavilo plán vyrábět elektrická Mini v Evropě. Důvod uhádnete, je to nezájem
včeraAudi přiznalo, že jeho interiéry jsou dnes horší, než bývaly. Auta roky šidilo na špatném místě
včeraLevný čínský soupeř Škody Fabia dostal i v Evropě normální motor, teprve s ním může v Česku zabodovat
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan