Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Opel Antara 2011: malý facelift s velkým výkonem navíc
23.11.2010 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Opel představil faceliftované provedení svého SUV Antara. Na první pohled se nic dramatického nestalo, pod kapotou se ale udála malá bouře. Co vše inovace přináší?
Stejně jako Chevrolet svou Captivu, také Opel svou Antaru vybavil novými zbraněmi pro další roky života na trhu. Proč na tomto zmiňujeme Chevrolet? Jak mnozí z vás jistě tuší, oba vozy mají společný technický základ, a tak se po představení faceliftované Captivy dal u Opelu Antara podobný krok očekávat.
První pohled na Antaru 2011 mnoho novinek neodhalí, bližší zkoumání ale ukáže novou masku chladiče s decentnějším logem a upravený nárazník s většími mlhovými světlomety. Změn doznala též zadních světla a 19" kola z lehkých slitin jsou nyní nabízena v novém designu. Uvnitř najdeme přepracovanou středovou konzoli a obvyklý prvek všech faceliftovaných verzí - nové vzory čalounění sedadel a obkladů palubní desky.
To vypadá na slušnou nudu, ale nenchte se mýlit prvním dojmem. Pod kapotou se totiž odehrály změny nemalé. Největší novinkou je vznětový čtyřválec 2,2 CDTI s výkonem 120 resp. 135 kW (163 resp. 184 koní). To je o plných 34 koní více než dosud a to je slušný nárůst. Zážehový čtyřválec o objemu 2,4 l posílil podobně - má rovných o 30 koní k dobru a nyní se tak může pochlubit výkonem 125 kW (170 koní). Všechna provedení jsou k dispozici s manuálními i automatickými šestistupňovými převodovkami, slabší diesel se navíc dodává s pohonem předních, nebo všech kol, ostatní verze jsou čtyřkolky. Asi není nutné dodávat, že všechny motory plní emisní normu Euro V.
Inovovaná Antara by se měla na trhu objevit začátkem nového roku, jak se změny dotknou ceníku teprve uvidíme.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejčtenější články
- Tavaresův konec zachránil další auto s obřími motory. U ledu mělo být už v roce 2021, nakonec ho koupíte i v roce 2025
21.12.2024 - Nadějná čínská automobilka je na pokraji krachu. Pryč je 23 miliard, nezachrání ji zřejmě ani ochranná ruka majitele Volva
21.12.2024 - Někteří žasnou, že Bugatti dodělalo majitelce do auta držák na nápoje, přitom je to hloupost jako ze Simply Clever Škody
21.12.2024 - Hned u Česka je k mání supervzácný sen rychlých zahrádkářů, 33 let nepřekonané auto svého druhu. Už pro jeho kola byste vraždili
21.12.2024 - Už i „električtí Hujeři” kapitulovali a uznávají: Ježdění elektrickým autem je podstatně dražší než s benzinovým
21.12.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva