Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový VW Polo se začal odhalovat, hned prvními upoutávkami ukázal skoro vše
13.6.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za 3 dny si německou novinku budeme moci prohlédnout v plné kráse. Nyní ukázala jen něco, se staršími fotkami špionů to ale už teď odhaluje téměř vše.
Zakrátko zde máme letní prázdniny, s jejichž příchodem začínají pozornost publika okupovat především dovolené. Je proto logické, že automobilky se snaží co nejvíce ze svých novinek představit ještě v průběhu června. Dnes se tak oficiálně podívalo na světlo světa nové Hyundai Kona, příští týden přijde pro změnu řada na Dacii Duster druhé generace. V mezičase - konkrétně v pátek 16. června - se ovšem ukáže další očekávaný vůz, nový Volkswagen Polo.
Německý hatchback jsme si již dříve mohli prohlédnout jen s lehkým, spíše matoucím než krycím maskováním, mimo to značka vyrukovala také se snímky zakamuflovaného prototypu a pustila do světa i hezkou řádku informací. Nyní se krátce před debutem ozývá znovu, tentokráte rovnou s oficiálními fotkami odhalujícími čelní a zadní světlomety. Jejich tvar vypadá podobně jako dříve, vnitřní grafika je však již diametrálně odlišná. A když si právě ty přidáte k dřívějším fotkám prototypu, u nějž maskovací pásky měnily mimo jiné tvar světel, z designu nového Polo toho neodhaleného zůstane jen minimum.
Kromě toho si můžeme povšimnout také žlutého odstínu karoserie Turmeric Yellow, který byl již použit u faceliftovaného Volkswagenu Golf i zcela nového modelu Arteon. Je tedy evidentní, že počítat s ním můžeme také u menšího hatchbacku - ačkoliv ten o pár centimetrů naroste, jak je patrné z pohledu na delší zadní dveře. O větších dimenzích pak ostatně již dříve hovořila i samotná automobilka.
Tento krok je logicky dán přesunutím modelu na novou modulární platformu MQB A0, kterou již používá nový Seat Ibiza. Polo přitom stejně jako španělský vůz dostane delší rozvor, což povede k nárůstu místa pro nohy hlavně u cestujících vzadu. Větší prostor pro hlavu by pro změnu měla zajistit modifikovaná střešní linie. Kromě toho se ovšem počítá také s objemnějším zavazadelníkem.
Navzdory veškerému tomuto posunu by ovšem Polo mělo ztratit pár kil na váze. Pod kapotou pak základní modely ubytují litrový tříválec, nad který se postaví 1,5litrová přeplňovaná jednotka. Za diesely bude kopat čtyřválec 1,6 TDI, mimo to lze ovšem čekat ještě příchod motoru 2,0 TSI. Ten ale bude vyhrazen pouze variantě GTI, v jejímž případě by měl produkovat zhruba 200 koní.
Zmínit můžeme ještě posun kvality materiálů v kabině, se kterými bude spárováno také lepší odhlučnění. Mimo to dostane Polo i techniku svých větších sourozenců, tedy třeba 12,3palcový virtuální kokpit. Tím ale dnes můžeme příval informací ukončit, více nám řekne samotná automobilka ve zmiňovaný pátek, kdy novinku odhalí během slavnostní ceremonie v Berlíně.


Nový VW Polo ukázal na dalších oficiálních upotávkách...
...již dříve jsme jej ale viděli bez maskování prakticky celý
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
Nový čínský soupeř Rolls-Royců a Maybachů ukazuje, že Evropané už nemají nic jisté ani mezi luxusními limuzínami
před 11 hodinamiI ojetý Renault může být něco jako výhra v loterii, musí ale mít pod kapotou ten správný motor
včeraTento moderní Mercedes třídy S najel neuvěřitelné kilometry. A stejně neuvěřitelně vypadá, i když stojí jako kdysi jeho pár příplatkových prvků
včeraČíňané „vyžerou” Evropanům vše, v čem dnes excelují. Mají už i vlastního soupeře Porsche 911, přímo ho srovnávají s originálem
včeraBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva