Home > Rubriky a sekce > Bleskovky, Bleskovky > Článek
Nový Volkswagen Caddy: české specifikace, první cena
30.9.2010 | David Siegl | Přidat příspěvek
Bestseller kategorie malých užitkových vozidel je zpět ve zcela novém podání. O svou vyhlášenou praktičnost ale nepřišel. Nová generace modelu Caddy navíc startuje s cenovkou 299 tisíc Kč.
České zastoupení značky Volkswagen představilo zbrusu novou generaci nejprodávanějšího užitkového modelu Caddy, který výrazně zvyšuje laťku základního vybavení vozu v segmentu užitkových vozidel. Už v základním provedení proto najdeme dálkové ovládání centrálního zamykání, přední okénka v elektrice, nastavení zpětných zrcátek v elektrice, el. vyhřívání zpětných zrcátek a ESP. Vůbec poprvé Caddy umožňuje úplnou demontáž zadní řady sedadel.
Podrobnější představení samotného vozu a jeho technické specifikace naleznete zde, české specifikace výbav přikládáme. První cena nového VW Caddy bude mít podobu 299 tisíc Kč bez DPH, na další cenovky zatím čekáme.
Jednotlivé druhy výbav modelové řady Caddy
Trendline: Základní stupněm výbavy na českém trhu. Co se týče exteriéru, výbava Trendline zahrnuje lakované kliky dveří a kryty vnějších zpětných zrcátek a rovněž madlo zadního výklopného víka a lištou s osvětlením zadní registrační značky. Na rozdíl od užitkových verzí je prostor pro cestující v nové generaci kompletně obložen. Útulnou atmosféru podporují kvalitnější potahy sedadel. Sériová výbava byla rozšířena o uzamykatelnou odkládací schránku před sedadlem spolujezdce (ve spojení s klimatizací chlazená), výškově nastavitelné sedadlo řidiče, zrcátka pro make-up ve slunečních clonách, odkládací síťky ve stropním rámu, úložnou zásuvku pod levým předním sedadlem a rádio RCD 210 s CD přehrávačem a čtyřmi reproduktory. Caddy v této výbavové linii lze kombinovat se všemi motory.
Comfortline: Vrcholným modelem v době uvedení na trh je výbava Comfortline. V porovnání s výbavou Trendline má z hlediska vnější výbavy navíc nové podélné střešní nosiče (nosnost 100 kilogramů; na přání pro Trendline), lakované nárazníky, 15“ kola z lehkých slitin (Caddy Maxi: 16“ kola), paket chromovaných prvků (např. maska chladiče, rámečky mlhových světlometů a horní lišta nad prostorem pro registrační značku), světlomety H7 a tmavě tónovaná boční okna (od sloupku B) a tmavé zadní okno.
Interiér verze Comfortline byl doplněn výškově nastavitelnou středovou loketní opěrkou (vpředu), úložnými zásuvkami pod oběma předními sedadly, výškově nastavitelným sedadlem pro spolujezdce vpředu a kůží obšitým volantem, hlavicí řadicí páky a pákou ruční brzdy. Výbavu dále rozšiřují funkční detaily jako rádio RCD 310 s přehrávačem CD vybavené dalšími rozhraními, vyšším výkonem a větším displejem, dále klimatizace a multifunkční displej (MFA, včetně palubního počítače), tempomat, druhý klíček s dálkovým ovládáním centrálního zamykání a paket „Světla a výhled“ (např. samostmívací vnitřní zpětné zrcátko, dešťový senzor, automatická aktivace světlometů). Sedadla mají navíc potahy se vzorkem „Cheyenne“ (antracitový odstín) nebo „Cheyenne Kastanie“ (hnědý odstín).
Caddy Tramper: Součástí modelové řady Caddy je i nadále kompaktní campingový vůz Tramper. Tramper nabízí na kompaktní ploše, poměrně velkorysý prostor. Na přání je i tento model k dispozici v provedení Maxi s prodlouženým rozvorem.
Caddy Tramper je cenově výhodným campingovým vozem s všestrannými schopnostmi pro každodenní použití. Cestující mají přitom kdykoli k dispozici lůžko na spaní, které lze sestavit několika málo snadnými úkony. Lehací plocha slouží zároveň jako kryt zavazadlového prostoru. První krok přestavby na lůžkovou úpravu spočívá ve sklopení opěradel zadních sedadel na sedáky a sklopení opěradel předních sedadel dopředu. Poté lze složená sedadla překrýt matrací lůžka dlouhého cca dva metry a širokého 1,10 metru. V přední části interiéru se používá k zatemnění závěs, který se upevňuje k sériově dodávané stropní konzole a horním úložným sítím. K matraci lze závěs zajistit prostřednictvím zipu. Na palubě je rovněž roleta na zadní okno a dvě odnímatelné úložné kapsy zakrývají zadní boční okna. Dostatečné osvětlení zajišťuje tranzistorová vnitřní svítilna a dvě bodové čtecí lampičky LED.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 7 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 4 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 6 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 7 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 8 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.22. 20:55 - abgx1
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 19:47 - řidičBOB
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis
- Fiat a vše kolem nich 11.22. 10:34 - pavproch