Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Top Gear jde ke dnu. Sledovanost 2. dílu klesla o třetinu, podíl ještě víc
6.6.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Na až nečekaně nízké hodnoty spadla sledovanost nového Top Gearu. Show přišla mezi prvním a druhým dílem o více jak třetinu všech diváků.
Chris Evans se minulý týden za nadměrného použití slova „fakt” pokoušel přesvědčit publikum, že nový Top Gear je hit. Nebo že si to alespoň sám myslí. Málokdo ale věřil byť jen tomu - negativní recenze i překvapivě nízká sledovanost naznačovaly, že mu studený pot musí stékat z čela až do kalhot a může se leda modlit, aby diváci druhému dílu dali šanci alespoň.
Nestalo se to, i když jsme také my psali o tom, že to můžete udělat. Otevřeně řečeno, druhý díl zatím neviděl ani nikdo z naší redakce a nezájem o další pokračování Top Gearu zjevně nezavládl jen u nás. BBC dnes zveřejnila čísla sledovanosti druhého dílu a jsou opět i za střízlivými očekáváními: Evanse a spol. si včera naladilo jen 2,8 milionu Britů, což je ještě o 37 procent méně než minulý týden. To je více jak třetina a ještě razantněji klesl „share”, tedy podíl pořadu na celkové sledovanosti - 14 místo 23 procent znamená pokles dokonce skoro o 40 procent.
V těchto číslech nejsou data o sledovanosti na internetu, která finální účet jistě vylepší, ale dozajista ne tak, aby výsledek nebyl průšvih. 2,8 milionu televizních diváků je méně než polovina průměrné sledovanosti poslední sezóny „Clarksonova” Top Gearu, a to je skutečně masivní pokles. Sen BBC o tom, že pořad udrží na výši i bez hvězdného tria na obrazovkách, se zjevně hroutí. Byli jsme a stále jsme přesvědčeni, že vzít na Clarksona stejný metr jako na uklízečku bylo loni od BBC hloupé - teď jen sklízí to, co zasela...
První díly nového Top Gearu na fotkách nevypadají nezajímavě, televizní diváky ale zjevně neoslovily
Pro připomenutí 1. díl nového Top Gearu vč. 1. dílu Extra Gearu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před hodinou - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera - Nová, původně jen elektrická značka VW upřesnila, jak do svých aut nainstaluje spalovací motory
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva