Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Renault Mégane RS poprvé nafocen při testech, bez manuálu
19.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzský hot hatch má již potvrzená pádla pod volantem. S nimi přitom spřáhne pohon předních kol a přeplňovaný dvoulitr o výkonu 300 koní.
O nové generaci Renaultu Mégane RS jsme se v uplynulých měsících zmiňovali již mnohokrát. Je tedy stoprocentně jisté, že francouzský hot hatch bude k mání pouze jako pětidvířko. Podle posledních zpráv zůstane také u přeplňovaného motoru a pohonu předních kol, velká nejistota se ovšem týká převodovky - o zachování manuálu i příchodu automatu se značka rozpovídala již mnohokrát, nikdy však konkrétně.
Nyní ovšem máme jistotu, že minimálně automat EDC je nevyhnutelný. Nové záběry špionážních fotografů, kteří mulu RS v kůži Méganu GT nachytali ve Španělsku, totiž odhalují přítomnost pádel pod volantem. Je tedy teoreticky možné, že nemusí být funkční a zůstaly pouze součástí testovací muly, je to ale velmi nepravděpodobné - spíše máme pocit, že jde o definitivní potvrzení příchodu sedmistupňové dvouspojkové skříně.
Dorazí ovšem také šestistupňový manuál? To prozatím jisté není, i když šéf divize RS Patrice Ratti uvedl, že v ideálním světě by Renault velmi rád nabízel obě převodovky. To ale nemusí nic znamenat. Jasněji máme v případě motoru, kde by se měl znovu objevit dvoulitrový čtyřválec, o výkonu přes 300 koní. V kombinaci s automatem EDC by se tak zrychlení z klidu na stovku mělo odehrát za 5 sekund, tedy o osm desetin rychleji než u stávající verze Trophy-R.
Dále pak lze jen dodat, že kromě poladěné mechaniky se Mégane RS blýskne také agresivnějším bodykitem složeným z odlišných nárazníků a bočních prahů. Jiný bude také zadní difuzor, který uprostřed hostí dvojitou koncovku výfuku. Počítat pak ale můžeme i s posílenými brzdami Brembo, které vykukují skrze větší litá kola. Více vám naznačí fotky - přikládáme jich šest, další si můžete prohlédnout v galerii na Auto Evolution
Testovací prototyp Renaultu Mégane RS byl nově nachytán ve Španělsku, rovnou s pádly pod volantem
Foto: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Srovnání s BMW M3 ukázalo, proč nikdo nekupuje a ani nebude kupovat nesmyslný čtyřválcový Mercedes C63 od AMG
před 6 hodinami - Levná moderní novinka Lady byla nafocena bez maskování jako kombík, při její ceně to může být slušný hit
včera - Prý poslední spalovací Alfa Romeo se předvedla při akceleraci na 333 km/h, je to ještě smutnější podívaná, než by vás napadlo
26.11.2024
Nejnovější články
- Nařizování elektromobilů v Británii není únosné. Vláda musí ustoupit před dalším zlomem poté, co výrobce připravila o 176 miliard
před hodinou - Čínský luxus hrající si na Maybach i Rolls-Royce ukázal vše. Směšně se nejen jmenuje, udiví i hvězdami v klikách
před 3 hodinami - Střezte se, EU chce pomoci místnímu automobilovému průmyslu tak, že na svých absurdních plánech nezmění ani ň
před 4 hodinami - Srovnání s BMW M3 ukázalo, proč nikdo nekupuje a ani nebude kupovat nesmyslný čtyřválcový Mercedes C63 od AMG
před 6 hodinami - Okolo německých továren VW se stahuje smyčka, firma opouští další fabriku mimo svou domovinu
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva