Nový Renault Mégane GT na videu z okruhu své přednosti najevo příliš nedal

Francouzská novinka dostala do vínku 205 koní a řiditelnou zadní nápravu. Na nových záběrech ale předvádí hlavně náklony karoserie v zatáčkách.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Nový Renault Mégane GT na videu z okruhu své přednosti najevo příliš nedal

6.10.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Nový Renault Mégane GT na videu z okruhu své přednosti najevo příliš nedal

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Francouzská novinka dostala do vínku 205 koní a řiditelnou zadní nápravu. Na nových záběrech ale předvádí hlavně náklony karoserie v zatáčkách.

S odhalením nové generace Renaultu Mégane jsme se dočkali i příchodu varianty GT. Ta by přitom na legendárním označení již neměla pouze parazitovat. Proto se ostatně pyšní systémem 4Control, tedy řiditelnou zadní nápravou, která se v segmentu kompaktních vozů objevuje vůbec poprvé. Díky tomu byste neměli mít problém jak se zaparkováním nového Renaultu Mégane GT, tak i se sérií zatáček.

Jelikož tato varianta osazená 1,6litrovým motorem o výkonu 205 koní je až do příchodu modelu RSl vrcholnou verzí v nabídce, pustili Francouzi do světa nové video, které má dát kvality vozu najevo. Z toho důvodu byli ostatně ke spolupráci přizváni testovací jezdec divize RenaultSport Laurent Hurgon a závodní legenda Jean Ragnotti. Mimo to pak kamery snímají okruh Bugatti, který je součástí areálu Le Sarthe, kde se jezdí Le Mans.

I přes tuto hvězdou skvadru se ovšem Mégane GT příliš nepředvedl. O zvuku výfuku zde nemůže být vůbec řeč, místo toho si tedy můžeme povšimnout spíše náklonů karoserie v zatáčkách, čímž je více než naznačeno, že vůz se bude soustředit spíše na váš každodenní rychlý, ale komfortní přesun, než zábavu na okruzích. Na druhou stranu, díky tomu má alespoň Renault dostatek prostoru na hrátky s variantou RS.

Momentálně se přitom o vrcholné sportovní variantě pouze spekuluje, nicméně již tyto náznaky nejsou vůči minulosti zas až tak slibné. Podle všeho by totiž měla dorazit pouze pětidveřová karoserie, v jejímž případě najdeme pod kapotou nový 1,8litrový přeplňovaný motor. Ten pak nejspíše bude spřažen pouze s automatickou převodovkou EDC, i když konec manuálu zatím ještě nebyl potvrzen.

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.